Her i Atlanta, Usa en lokal radio station synes det kunne være lidt sjovt at lave en aprilsnar.
De sagde at en lastbil var væltet på motorvejen, og alle skulle køre gennem en bestemt del af byen, og på den måde kunne de komme forbi uheldet. Det skabte ekstremt meget kø, som jeg faktisk var fanget i for næsten 2 timer.
Jeg synes det var lidt grov, men alligevel meget sjov :)
Jeg forstår ikke hvor du vil hen med dine indlæg..
Så lad mig skære det ud i pap: noget bliver ikke automatisk en aprilsnar, bare fordi man selv opfatter det som en aprilsnar. Det er nu engang afsenderen/ophavsmanden/whatever der afgør dét.
Hvis jeg eksempelvis vandt 10 mio i lotto den 1. april og sagde det til en eller anden, ville vedkommende med al sandsynlighed antage det var en aprilsnar. Men hvis det nu rent faktisk var sandt - at jeg vitterligt havde vundet - ville det jo ikke være en aprilsnar, bare fordi vedkommende troede det.
Jeg forstår ikke hvor du vil hen med dine indlæg..
Så lad mig skære det ud i pap: noget bliver ikke automatisk en aprilsnar, bare fordi man selv opfatter det som en aprilsnar. Det er nu engang afsenderen/ophavsmanden/whatever der afgør dét.
Hvis jeg eksempelvis vandt 10 mio i lotto den 1. april og sagde det til en eller anden, ville vedkommende med al sandsynlighed antage det var en aprilsnar. Men hvis det nu rent faktisk var sandt - at jeg vitterligt havde vundet - ville det jo ikke være en aprilsnar, bare fordi vedkommende troede det.
Så kan prins Knud vist også forstå den..
Det giver jo overhoved ingen mening med denne tråd. Jeg tror du har haft en rigtig dårlig dag eftersom du kan blive irriteret over hvordan en ''aprilsnar'' er rigtig aprilsnar..
Det giver jo overhoved ingen mening med denne tråd. Jeg tror du har haft en rigtig dårlig dag eftersom du kan blive irriteret over hvordan en ''aprilsnar'' er rigtig aprilsnar..
Haha, nej, jeg havde skam en udmærket dag. Jeg fik jo en gratis e-pusher ud af dét som nogen fejlagtigt troede var en aprilsnar.. hvordan kan den så være andet end god?
I øvrigt er det din egen tråd, min ven. Der er forskel på tråde og indlæg ;)