Jeg synes også at Thorborgs aprilsnar ligger højt på listen.
For ideen var jo netop at folk ikke skulle tro på det. Aprilsnar er jo ikke en tradition om hvem der lyver, men om at lave noget gas, og der synes jeg fint at Thorborgs falder ind under. Havde de første 3 i tråden skrevet "Aprilsnar!" havde den nok også fået et helt andet liv, men nu gik folk efter de gratis E-pushere, også måtte Thorborg hoste op med lidt flere end han først havde regnet med (ifølge hans seneste video på thorborg.tv). Så lad os bare kalde det en aprilsnar.
Jeg bildte min kone ind at en lokal guldsmed gav et lille stykke guld væk til alle kunder igår på grund af deres 50 års fødselsdag. Hun var på vej ud i bilen da jeg sagde aprilsnar
Min kones moster, som vi bor tæt på og ofte besøger, hende bildte vi ind at vi havde købt et nyt hus ca. 20 km væk. Hun var tæt på at begynde at græde , så vi krøb hurtigt til korset.
Jeg bildte min kone ind at en lokal guldsmed gav et lille stykke guld væk til alle kunder igår på grund af deres 50 års fødselsdag. Hun var på vej ud i bilen da jeg sagde aprilsnar