|
Hej Stort tillykke herfra. Det er godt gået, og tak for den gode idè Martin....... Michael |
tillykke med de 5 år. er stadig nyt medlem men kan allerede nu sige at detter er super.
Debat
|
Hej Stort tillykke herfra. Det er godt gået, og tak for den gode idè Martin....... Michael |
|
tillykke med de 5 år. er stadig nyt medlem men kan allerede nu sige at detter er super. |
Åh ja, jeg var en af dem - hvilket kostede mig meget bøvl senere med en kundes brevlinje. Learning the hard way. Tusinde tak fordi du har holdt Amino igang i de mange år, Thorborg. Jeg glæder mig til de næste 5 år :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Hold da helt op - er det virkelig så længe siden allerede Stort tilykke med dagen |
|
Ja, stort tillykke herfra også. |
|
Jeg vil også sige tillykke til Amino og tak til Martin. |
Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.
|
Tillykke til Amino I gør et fantastisk arbejde med dette forum |
|
Ja tillykke.......!!!!! Et dejligt sted :) |
|
Hej Thorborg. Fantastik stykke arbejde du og Co. har lavet, jeg har fået mange gode forbindelser herinde igennem og meget hjælp til at starte div. projekter op. Tak for dette super sted, det er jo mit andet liv
Mikkel |
|
Tjah - det giver jo stof til eftertanke. Hvor meget har Amino rykket sig på de 5 år - og hvor meget har jeg selv rykket mig??? Well - Amino og Martin har i hvert fald haft positiv indvirkning på min virksomhed. Tak til alle for det. mvh Hans |