Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etablering af hjemmesideportal

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en pris på et projekt for en hjemmeside/portal, som tænkt skal være et samlingspunkt for bestemte faggrupper/tilbud.

Jeg har søgt lidt rundt for at finde sites(boligsiden.dk/selskabslokaler.dk) som jeg tænker har nogle af de funktionaliteter jeg tænker det fremtidige site skal indeholde - eller faktisk er der mange sites, der har denne søge/afgrænsning funktion som jeg ser som udfordringen - hvor det er muligt at inddele lister efter geografi, post.nr, hårfarve, etc , og at hver der ligger med informationer på site har et "visitkort" lign. info blad - de angivet eksempler er kun angivet som inspiration til opgaven, og har ikke nogen forhold hertil. 

Er der nogle der har en fornemmelse af et rimeligt specifikt prisleje?

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 16:06

Hej Energade,

Det er svært at give et pris estimat uden at have flere informationer. Det ville være en stor hjælp hvis du kort kunne beskrive handlingsforløbet for en besøgende på hjemmesiden og den ønskede funktionalitet. For eksempel:

Forløb:
Personen kommer ind på hjemmesiden minesommerhuse.dk som formidler sommerhuse mellem udlejere og lejere. Den besøgende kan få listet sommerhuse efter prisniveau, sæson eller geografisk på et kort. Hvert sommerhus har informationer som adresse, pris, faciliteter, anmeldelser og billeder tilknyttet. Man kan også se hvornår et sommerhus er ledigt til at blive booket.

Når den besøgende har fundet et sommerhus han synes om, skal han opretter sig som bruger for at få adgang til kontaktoplysninger på sommerhuset. Når man opretter en bruger skal man opgive sit navn, alder, om man vil modtage nyhedsbreve og email adresse. Bagefter kan man logge ind og se sommerhus kontaktoplysningerne.

Funktioner:
Det skal desuden være muligt for interesserede virksomheder at købe reklameplads på hjemmesiden og jeg vil også godt kunne udsende et nyhedsbrev til de oprettede brugere.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 16:14

Hej decode

Jeg har set mig meget varm på boligsiden som ref.side

Man kommer ind gør sig et geografisk valg, andre valg som kan være afgørende - herefter kommer en liste op på emner - hvor det er muligt at vælge fra emnelisten, og herved for yderligere detaljer - på det der nærmest må være et visitkort fra pågældende der har noget at sælge. så det der søges er jo en database lign. opsætning 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:28

Hej Energade,

Jeg ejer boligportalen lej1hjem.dk som dog pt. ligger stille grundet en større gennemgang af siden, men jeg kunne muligvis være behjælpelig med et prisleje hvis du sender mig en mail med mere specifikke krav. Fuldstændig uforpligtende selvfølgelig.

Du kan skrive til mig på tommy@obuni.dk

God påske

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Decode Skrevet kl. 16:41

Okay, hvor fra skal boligannoncerne komme? Skal de hentes fra andre boligsider og mæglere eller er det de besøgende der kan indrykke dem?

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 16:46

Det har ikke noget med boliger at gøre - det er kun brugt som ref., da jeg typisk ser at de sites har søge og afgrænsningsfunktion - eller database om man vil. Så boligsiden, div sommerhusudlejningssider m.m. er kun inspiration!

Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Decode Skrevet kl. 16:48

Okay så misforstod jeg dig, men indholdet skal stadig komme et eller andet sted fra. Er indholdet på hjemmesiden noget du indtaster, noget de besøgende indtaster eller kommer det fra en tredje kilde?

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 11. Jul 07
Skrevet kl. 16:50

Indhold indtastes af mig, eller kunden udfra en predefineret  skabelon - det har jeg ikke lagt mig fast på endnu 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:03

energade:

Det har ikke noget med boliger at gøre - det er kun brugt som ref., da jeg typisk ser at de sites har søge og afgrænsningsfunktion - eller database om man vil. Så boligsiden, div sommerhusudlejningssider m.m. er kun inspiration!

Det er jeg klar over :o) men det var mere for at du kunne se hvad jeg tidligere har lavet og som har relevans for dig.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 23. Oct 07
Fra  Decode Skrevet kl. 17:09

Der er stadig for mange ukendte faktorer til jeg tør udtale mig om et prisleje. Jeg vil foreslå at du skriver en sides tekst om hvad din hjemmeside skal kunne. Den kan du så vise frem til interesserede og så kan de give dig et rimeligt præcist tilbud.

Du fremstår også mere seriøs hvis du selv har brugt noget tid på din idé og beskrevet den godt. Så er der helt bestemt mange flere interesserede som også vil afsætte noget tid og lave dig et tilbud : )

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)