Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Motorcykel kørelærer

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 13-11-2006 15:11:35 Forfatter: Dimitri Hardorff Nemlig, især ham der sidder lader sig trække på en kølekasse efter en motorcykel er MAKS gusten! Sidder han og tørrer sig, for at komme papiret ned i kassen? ÆV!
Det er lidt cool på den måde han ryster de tyske pansere totalt af (må man ikke, nej) :)

Prøv at se nogle af videoer længere nede. Der er en hvor han kører igennem Paris på no time. Men det kan man jo også sagtens når man kiler sig ind imellem en bil og lastbil med 250km/t i myldertrafikken!

Nej jeg tror det er klogt at holde sig til brumbasser Dimitri. Jeg kunne godt tænke mig en Yamaha FJ1200. Mon man kan få den på Gule plader så den kan trækkes fra ;-)  Der er da kun plads til 2 personer. 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:27
Jeg tog mit mc kort hos Inges Køreskole i Hillerød. Hun er rigtig god og har teorilokaler tæt ved stationen.
http://www.inges.dk/
Men kørekort til MC er nok kun noget der kan tages i sommerhalvåret... de fleste kørelærer plejer til mit kendskab at slå MC-delen på stand-by i vinterhalvåret.

God fornøjelse med MC-livet. Det er for fedt.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:00
hej.. du skal da helt klart vælge knud i helsingør - nordkystens køreskole - eller ducati køreskolen..

og gæt hvad - det er så køreundervisning på ducati monster - helt cool - har selv lige fået kortet i sommer..

/P

Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 15:47
Hej Dimitri.

Kl. 11.40 idag bestod jeg køreprøven og står nu med "pappet"

Jeg ligner en flækket træsko lige nu

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:27
Uhh Ducati kunne være lidt sprød at køre på :)

Jan, super tillykke Heineken den kommende Gost Rider i DK :)
Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 16:55

Dato: 15-11-2006 16:27:02 Forfatter: Dimitri Hardorff Uhh Ducati kunne være lidt sprød at køre på :)

Jan, super tillykke Heineken den kommende Gost Rider i DK :)

Tak tak ....Ja det er dejligt at det nu er overstået. Nærmest uvirkeligt.

Det er en lidt lang process med 26 teori lektioner  og 13 køretimer. Dertil kommer "spildtid" iforbindelse med at motorsagkyndig skal have et hul i kalenderen til teori og køreprøve samt plads på køreteknisk anlæg. Det tager vel 2-2½ mdr. så du kan godt glæde dig. Men du bliver nok nødt til at vente til græsset bliver grønt igen.

Nå men det kribler sgu'' lidt for at komme ud at bruge kortet inden sneen falder. Jeg må hellere komme ud og prøve køre en kværn.   

Vi ses måske på bakken når den åbner ? Der plejer da vist at komme et par MC forbi.

Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:16
Tilmeldt 25. Sep 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 13:12
Tja..

At knud er glad for de unge tøzer - hmm - hvem er så ikke det..

Jeg har nu ikke oplevet knud "gramse" på nogen.

Derimod har jeg da oplevet at han kan være ret så opfarende etc - men det har jeg nu tolket som "direkte og kontant"..

så min erfaring med knud er stadig helt ok - og jeg kom igennem på den normerede tid...

Tænker på om det kan handle om kemi eller noget..?`

Jeg har også hørt historier om alf - og iøvrigt alle de andre kørerlærer i Helsingør - var nabo til en køreprøvesagkyndig, så alt i alt tror jeg egentligt ikke at der er den helt store forskel..

vh

Peter

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)