Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig markedsføringsskik :-(

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har næsten lige startet firma, og så skal man jo være påpasselig med at betale for hvad der kommer ind af brevsprækken.  Her til morgen har jeg modtaget bladet "Nye Huse" fra forlaget "Fundament". Jeg har aldrig nogensinde hørt om bladet før - eller dets udgiver. Sammen med eksemplaret var der et girokort med følgende påskrift:

Sådan fungerer dit abbonnement:
"På udgivelsesdagen får du bladet tilsendt, til prisen som fremgår på girokortet. Abb. løber til det opsiges. Ønsker du at stoppe dit abb. skal det altid ske ske den 5. i måneden, efter at du har modtaget dit seneste nummer. Manglende betaling, returnering af blade eller nægtelse af modtagelse af blade fritager IKKE for betaling af allerede udsendte blade"

Jeg ringede til abb-service, som efter sigende ikke havde noget direkte med bladet at gøre men bare hånterede betalinger. De lovede at slette mig - men jeg tvivler på at jeg har hørt det sidste.

Er ikke i tvivl om at dette er i strid med god markedsføringskik, og jeg synes at det er frækt at sådan noget finder sted. Jeg ville blot dele historien, da mange andre amino''er nok stiller sig nogle af de samme spørgsmål som jeg, når den ene kuvert efter den anden dumper ind af døren. Andre der har oplevet noget lignende?

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 10:36
Ja, kun en enkelt gang for en del år siden. Og da jeg spurgte en jura-ven hvordan jeg skulle forholde mig til det, fik jeg at vide at hvis jeg blev tilsendt et blad jeg ikke havde bestilt eller tegnet abonnement på, kunne de rende og hoppe. De skal bevise at du har bestilt det.
Så når de sender et blad (med regning) til dig er det typisk fordi de håber på at 1) du har et stort firma og regningen bare sendes til bogholderiet som betaler uden at stille spørgsmål eller 2) at du går i panik og betaler.

Heldigvis er vi klogere end dét :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 10:58
Ja, de kan ikke have en særlig stærk sag. Registreringen er ikke i mit firmanavn, men til mig privat, så det undrer mig at jeg er havnet i deres system. Well, håber ikke at høre mere fra dem.
Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 13:04
Vil lige følge op på dette. Det viser jeg at jeg har udfyldt en konkurrence og dermed forpligtet mig til at købe et abb. Dette husker jeg ikke at have gjort, men jeg kan ikke modbevise det. Det var vi så skrevet lidt frem og tilbage om og jeg er blevet slettet fra deres kartotek. Der stopper sagen så.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)