Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

telefon sælger søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du interesseret i at kunne rejse, bo hvor du vil, og havde dit job med dig rundt omkring, så kan vi tilbyde et spændende job, der kræver nogle timers arbejde om dagen.

Vi er på udkig efter telefon sælger, der betales i provision af salg, det du skal besider, er en computer, med en IP telefon eller skype, så kan du være igang.

Vi har har succes med sælgerer det bo i tredie land, og ønsker en yderliger indtægt, udbetaling af provision kan arrengeres evt være i form af rejser, eller til ægtefælde hvis dette ønskes.

Jobbet er 100% provisions lønnet, vores kunder er danske, vi er basert i S.E. ASIA, og kan derfor sende betalingen, hvorhen i verden du ønsker. Bare der er en konto, i den persons navn som aftalen er indgået.

Hilsen

Michael Jacobsen

Er din interesse vækket send mig en email!

mcj@loxinfo.co.th

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 14:06

Hej Michael.

Jeg vil meget gerne høre nærmere.

Med venlig hilsen

Torben Pedersen

Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:51

hej,

Jeg vil gerne høre næmere.

mvh.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Skrevet kl. 12:23

Hej Begge

Hovedfirmaet ligger i Danmark, og alt afl'nning bliver betalt derfra, jeg er pt igang emd at finde 20-30 folk som er interesseret i at begynde at sælge for os. så er i interesseret kan i roligt sende mig jeres detaljer så vi kan komme vidre.

mail: mcj@loxinfo.co.th

Hilsen Michael

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Skrevet kl. 09:07

HEj alle

Vi vores mål er at ansætte 20-30 telefon sælger der løbende kan havde deres arbejde med rundt.

Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:11

Hej

Bare nysgerrig, har du fundet nogen tlf sælgere ?

Mikkel

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Skrevet kl. 11:34

Hej Mikkle

Ud over at drive en virksomhed der er baseret på outsourcing af IT fra danske virksomheder til danskere, så kom mulighedden for at hyre telefon sælger pludselig op. Og de to ting går faktisk vældigt godt i hak. Begge er markedsføring og kunderservice orienteret.

Og reaktionerne har været gode, vi vil begynde at træne de første medarbejdere i næste uge og så er vi igang. Den interesse som der har været omkring disse jobs, skyldes nok mulighedden for at blive frigjort fra at være et sted, men man kan rejse. Vi fordre dog at en sælger arbejder minimum 20 timer om ugen.

Inkomsten skulle være nok til at rejse rundt med sin ryksæk eller bo under de himmelstrøg som man syntes bedst om.

Hilsen Michael

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Skrevet kl. 11:28

Hej alle

Vores foerste saelger er igang, han lukkede 10 salg paa omkring halvande time, reel time loen siddende hvor s;elgerne nu vil, 130.-DKK i time

Maaske ikke helt tosset!

Jeg kan kontaktes over skype: it-michael79 eller paa mcj@loxinfo.co.th

Vi vil gerne havde flere saelgerer igang, maalet er 30, s[ har du loest til at proeve som kontakt mig!

Hilsen Michael

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Skrevet kl. 11:24

Hej Alle

Der er stadigt flere jobtilbud fra os, vi vil geren havde flere telefon sælgerer, kan du ikke så har du måske en ved der kunne være interesseret i Jobet.

Hilsen 

Michael Jacobsen

skype it-michael79

dk phone nummer 3695 0399

email; mcj@loxinfo.co.th 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)