Dit gode produkt skal vel også gøre noget af arbejdet, ikke? |
Har smidt dig en mail Thomas :)
Dit gode produkt skal vel også gøre noget af arbejdet, ikke? |
Har smidt dig en mail Thomas :) |
Handel med varepartier via Trademen
Jeg prøvede at være sjov, |
Øv, der er jo slet ikke nogen skjulte henvisninger i din salgstale Skål til dig og alle Jer andre, jeg nøjes med at drikke et krus flyde påskeæg med flødeskum, holder som bekendt en lille alkohol pause.
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Hej Preben, Jeg fangede skam godt, at du drillede mig, hehe! Man er vel en lun jyde, ikk'? Bortset fra dét, så har både du og Louise jo ret. Et godt produkt gør det bestemt nemmere at indynde sig hos den potentielle kunde. Men selv et godt produkt har meget lettere ved at nå ud og trænge igennem med den helt rigtige kommunikation -- og her kan eksempelvis et salgsbrev gøre en vigtig del af arbejdet: Enten aktiverer det modtageren eller også gør det modtageren lydhør, når du efterfølgende ringer op. Det første er selvfølgelig dét, alle drømmer om, men også det sidste gør salgsprocessen så meget behageligere. Alternativet ville jo være at skulle ringe det, der kaldes Kold Canvas -- hvilket jeg har prøvet som telefonsælger -- og det er hårdt benarbejde! Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Flere der vil benytte sig af mit Påsketilbud? :-) Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Julen varer lige til Påske, men Påsken varer ikke lige til Jul, så hvis der er flere, der vil være med på mit Påsketilbud, så er det ved at være sidste udkald. :-) Hvis du sender mig de informationer, du vil have med i salgsbrevet (til tt@tt-tekstforfatter.dk) , så laver jeg en god overskrift og en velformuleret, levende tekst. Dbh Thomas Thomsen |