Kan du (person eller firma) bruge en annonceportal til noget fornuftigt?
Ditbrugtmarked – www.dbm.dk er, i modsætning til konkurrenterne, 100 % gratis for brugerne, og er utrolig let for brugerne at anvende. Der er p.t. ca. 6.000 annoncer og et stigende besøgstal.
Der er planlagt flere nye og spændende features, som vil gøre konceptet unikt og endnu mere attraktivt for brugerne, og øge indtjeningspotentialet yderligere.
Jeg er ikke interesseret i ”penge i hånden”, så en evt. medejer skal ikke betale for en andel i DBM, men skal derimod kunne dokumentere vilje og evne til at tilføre vækst. Det forudsættes at der kan tilføres 2-3.000 nye brugere pr. måned.
Der er investeret over ½ million i programmering m.v., og sitet er gearet til at håndtere fremtidig vækst uden problemer.
Der besvares ikke spørgsmål i denne tråd, men mener du at have de rette forudsætninger, så send en email til kr@dbm.dk så vi sammen kan finde ud af om et samarbejde er interessant for begge parter.
Jeg ved godt min kommentar ikke er særlig relevant i forhold til dit 'tilbud', men hvis du har brugt bare tæt på en halv mille på dbm.dk, så tag da før søren lige og smid nogle tusinde efter en dygtig grafiker, der kan peppe siden lidt op. Det er jeg sikker på, vil give grundlag for en eksplosiv, positiv vækst :)
Du må meget gerne sende mig en e-mail, hvis du har lyst til at tænke den vinkel videre. Så kan jeg helt sikkert finde en god leverandør til dig.
Med hensyn til "at peppe siden op" har du helt ret, men jeg foretrækker at vente til en evt. partner har haft mulighed for at få indflydelse på dette, så vi ikke skal gennem det 2 gange.
Mener du at have de rette forudsætninger (se indlægget øverst i tråden), så send en email til kr@dbm.dk så vi sammen kan finde ud af om et samarbejde er interessant for begge parter.