Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp tilbydes til online markedsføring

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ked af at jeg ikke var med på en fællesgriner i går, men jeg var optaget andetsteds, vil dog sige at nogle mennesker må altså virkelig gå rundt med hovedet under armen...

Navnkundige senna gjorde trods alt et bedre forsøg på at narre folk...

Det er forkasteligt den måde du arbejder på morten dal, og når din hjemmeside så ikke engang ser videre smart ud, samt er opbygget med stjålne tekster, så undrer det mig hvordan du i din vildeste fantasi har kunnet forestille dig at resultatet kunne blive anderledes end her?

...

Og hvis du virkeligt samarbejder med nogle dygtige webdesignere, så undres jeg bare endnu mere hvis de ikke selv sidder og griner i skægget.

Sæt dig ned og tænk tingene igennem endnu engang, så du kommer til at udtrykke troværdighed, det ville du stå dig bedre med næste gang du forsøger at lancere en ydelse. Hvis folk skal betro dig deres annoncebudgetter, tror jeg de forlanger at du i det mindste fremstår som om du har styr på tingene, og det gør du bestemt ikke nu.

.... 

På med vanten, for det er helt sikkert en ommer!Surprise

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:37

Jeg synes at Janno er lidt hård og udiplomatisk i sit svar til dig her lige midt i Påsken. Skal lige minde om at vi på Amino skal hjælpe hinanden - ikke nedgøre hinanden. Din side http://www.tk-datateam.dk ser da ok ud, men den anden...http://www.altialt.net/8811/Links har jeg lidt svært ved at læse uden lup. Så jeg er enig med Janno her, det er en ommer.

God Påske

Flemming Hasselriis

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:05

Hej med jer.

Nu, hvor Frank har været så storsindet at lukket sagen over for trådstarter, efter at trådstarter fjernede de uretmæssigt kopierede tekster, kan vi så ikke lukke sagen?
Ellers risikerer vi, at tråden kører helt af sporet i direkte personangreb.

Trådstarter har fået en lektion i, hvor hurtigt plagiering af tekster kan blive opdaget, og hvor hård en reaktion der kan komme på det. Jeg er næsten sikker på, at den svipser ikke bliver gentaget lige med det samme.

Kan vi lukke sagen med den konklussion?
Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)