Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemedarbejder (servicetelefon) søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en freelancer, som har lyst til at få 1-2 timers dagligt arbejde som servicetelemedarbejde til fast timeløn.

Der er tale om servicering af faste og nye kunder, samt at stille uddybende spørgsmål til kundehenvendelser fra hjemmesiden www.123Revisor.dk.

Du får mulighed for at løse opgaven hjemmefra, og modtager dagens opgaver via e-mail. Afregning foregår til almindelig timeløn, hvor du sender en faktura for udført arbejde. Afregning sker hver 14. dag med 8 dages betaling.

Lønnen forhandles individuelt, afhængigt af din baggrund og referencer.

Der er tale om fast og løbende arbejde uden en egentlig slutdato. Lad mig høre fra dig, og lad os tale sammen om et eventuelt samarbejde.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:13

Hey Martin

Det lige mig du får lige en mail senere :-).

Jeg har tidligere erfaring med noget lignende...

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 18:00

Hej alle,

Jeg vil lige præcisere, at der er tale om at du skal tale i telefon med revisorer og disses kunder. Det forventes derfor at du har en god telefonstemme og ikke er bange for at ringe til personer / firmaer du ikke kender.

Når jeg skriver "god telefonstemme" så mener jeg en person, som lyder voksen, troværdig og loyal. Det er vigtigt at du besidder disse egenskaber, da du bliver virksomhedens "ansigt" overfor kunderne.

Om du er mand eller kvinde spiller ingen rolle, når bare ovenstående er opfyldt. Du må selvfølgelig også gerne være intelligent nok til at kunne tage en kort snak med kunderne på deres præmisser.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 18:03

Som ekstra kommentar kan jeg sige, at du selvfølgelig får stillet en telefon og simkort til rådighed, så du ikke skal bruge din egen telefon og telefonnummer overfor kunderne.

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:24

Hej Martin,

Jeg står pt ledig på arbejdsmarkedet og ville være meget interesseret i at hjælpe dig med dine tlf besvarelser. Jeg har stor tidligere erfaring med kundeservice fra bl. andet Jetpost kurer selskab og er god til at arbejde selvstændigt..

Håber at høre fra dig snarest.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)