Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping af børneudstyr til børneshops?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Alle ved jo at hver 2. webshop i Danmark er en børnetøjsforretning Stick out tongue

De fleste af disse shops sælger børnetøj og tilbehør, men stort set ingen af dem sælger børneudstyr. Nu har vi fået kontakt til leverandører der leverer alt fra barnevogne til babyalarmer, børnesenge, weekendsenge etc.

Min umiddelbare indtryk er at det er en oplagt mulighed at tilbyde landets børnetøjswebshops dropshipping på disse produkter. Men er det bare vores begejstring der tager over eller lyder det fornuftigt?

Hilsen Morten

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 16:27

Med mindre at en ny krise trækker os helt ned i gruset, tror jeg at alt sælger til børn.

Hvis det er de lidt større ting du vil sælge, som helt unge børnefamilier måske ikke lige køber selv, så kan du jo bare satse på at have momor og morfar som målgrupper. De har penge nok - endnu.

Held og lykke med projektet!

:-)

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 16:31

Og vi lige sige at vi (Pixelhuset.dk) har lavet flere webshops - og jeg TROR at den vi har lavet til vores kunde legeakademiet.dk - altså som sælger legetøj - er den shop der der mest gang i af dem jeg lige kender til. Uden at kende noget til deres økonomi altså.

Så GO GO GO! :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:35

Peter Lauge:

Med mindre at en ny krise trækker os helt ned i gruset, tror jeg at alt sælger til børn.

Hvis det er de lidt større ting du vil sælge, som helt unge børnefamilier måske ikke lige køber selv, så kan du jo bare satse på at have momor og morfar som målgrupper. De har penge nok - endnu.

Held og lykke med projektet!

:-)

He he.... hvis økonomien bliver et problem, så må vi bare finde nogle billigere produkter Smile

Men den med at sælge til farmor, den er faktisk god. Vi får snart nogle barnevogne hjem:

Dem overvejer vi at markedsføre som "ekstra barnevognene" til bedsteforældre, i sommerhuset etc. Bare for at skille sig lidt ud.

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:23

Hej igen

er der slet ingen webshopejere med børneartikler der vil melde sig på banen? Det er jo jer der er målgruppen, og jer der gerne skal nyde godt af en risikofri udvidelse af sortimentet :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:40

Hej Morten,

Hvad bliver udsalgsprisen på den og har du nogle yderligere specs ?

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 20:45

Bare send mig en PB eller ring til os.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:05

mickd:

Hej Morten,

Hvad bliver udsalgsprisen på den og har du nogle yderligere specs ?

Hej

Vi har ikke fået os lagt fast på prisen endnu. Det kommer bl.a. an på hvor meget udstyr den skal sælges med som standard, og hvilke modeller vi skal satse på. Men jeg regner med noget i omegnen af 3500,-.

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:32

Jubiiiii Big Smile Cake

Så har vi lige fået de føste prøver fra fabrikken. Hold op hvor er de barenevogne bare FEDE!!!!!!!!

Beklager udbruddet, jeg blev bare lidt entusiastisk he he

Hilsen Morten

Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:17

Hej Morten

Ikke for at dæmpe din entusiasme, men inden du bestiller en container hjem, så undersøg markedspotentialet først - evt. opsøg en babyudstyrsforretning på "landet" og hør hans / hendes bud. (grunden til "landet" er at dit marked er København / Århus)

Jeg vil gætte på, at jeg får sådan en model tilbudt 3-4 gange om året fra forskellige leverandører med vejledende ud-priser fra 2.499,- til 2.999,- - men jeg har alligevel ikke en eneste stående.

Hilsen

Vibo

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)