Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksport fra UK

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle

Jeg er for oejeblikket bosat i London og har gaaet lidt med tanken om at starte noget eksport herovre fra, men kunne da godt taenke mig at vide om der er nogle specielle oensker blandt det danske folk mht. produkter de mangler og som findes herovre?

Mvh. Dennis Nielsen

Læs om de nyeste designs inden for møbler, cykler, tøj og meget mere på http://designer-blog.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:32

dennisnn:
kunne da godt taenke mig at vide om der er nogle specielle oensker blandt det danske folk mht. produkter de mangler og som findes herovre?

Så vil jeg høre dig hvilken produkter findes i England som ikke findes her?

Har du noget konkret i tankerne?

/allan

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Skrevet kl. 12:36

Hey

Ja det er jo saa lige det. Jeg syntes ikke jeg er stoedt paa nogle konkrete produkter endnu da man maaske tager det lidt for givet naar man er her, men taenkte at det var nemmere for folk at vide hvad de manglede end at jeg kunne fortaelle dem hvad jeg tror de mangler.

Dennis

Læs om de nyeste designs inden for møbler, cykler, tøj og meget mere på http://designer-blog.dk

Fra København N
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:16

Hej dennis,

Mit navn er Nicolas Kaiser, jeg er femten år og er ny som iværksætter. Jeg går faktisk og leder efter en som dig :-) Apple-udstyr er blevet sindsygt eftertragtet og alle vil have. Apple-udstyr kommer før og billigere derovre hos dig, så giv mig besked og vi kan snakke om det. Jeg havde også tænkt på noget Starbuck's Coffee, men lad os starte med Apple :-)

Med venlig hilsen

Nicolas Kaiser

Tilmeldt 22. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:13

Hej.

Jeg har tænkt lidt i nogle baner, omkring nogle sko eller nærmere stiletter.

Jeg har tænkt på en målgruppe der er mellem 16-25 år og det er "fest" sko eller højhælet.

Hvilket butikker eller mærker findes derovre og, hvad prisleje?

Hilsen Kasper Fuglsang.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:01

NicolasSGKaiser:

Apple-udstyr kommer før og billigere derovre hos dig, så giv mig besked og vi kan snakke om det.

Som skrevet rigtig mange gange herinde efterhånden, så GLEM Apples produkter... Det er hverken tiden eller besværet værd at sælge, med mindre man er autoriseret forhandler.

Du kan får mellem 7-10% rabat ved kontant køb for 2,5-3 mio kr... Det siger vist alt!

Og så hænger du på alle reklamationer og garantier!

Fra København
Tilmeldt 3. Mar 10
Skrevet kl. 18:08

Hey undskyld jeg ikke har fået svaret mht Apple produkter. Som den tidligere poster skriver så tror jeg virkelig heller ikke det vil kunne betale sig at sælge. 

Fra København N
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:28

Hej igen,

Nej, det var nu heller ikke ipods osv. alt det almindelige Appleudstyr. Jeg tænkte mere på f. eks. iPad?

Mvh

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:21

NicolasSGKaiser:

Nej, det var nu heller ikke ipods osv. alt det almindelige Appleudstyr. Jeg tænkte mere på f. eks. iPad?

Ipod, Mac, Pro Mac, Ipad, Iphone, i i i i i i i i i... Same shit same story!!!

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:22

Fashion seller du er ude efter os , som er meget godt. i kan evt se mit indlæg mht ipad, og glemme alt om apple . 

ha det godt

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)