I kan få en hel kasse til 160 kr, hvor der er 5 * 500 Xerox papir.
Cino |
Hmmm...jeg giver 149,95 for 5 pakker Xerox-papir på posthuset,
/peter
I kan få en hel kasse til 160 kr, hvor der er 5 * 500 Xerox papir.
Cino |
Hmmm...jeg giver 149,95 for 5 pakker Xerox-papir på posthuset, /peter |
Hvad er fordelen ved Xerox papir?
Grunden til at jeg spørger er for at finde ud af hvorfor jeg skal købe det i stedet for alm. billigt papir til 15kr pr. pakke som lomax og andre sælger. |
Hej. Jeg synes det skriver "billigt" Selv den lokale boghandel sælger det billigere, så jeg tror jeg takker nej tak til tilbudet. Mvh. Ditbrugtmarked |
Xerox Performer (80g) er et hvidt økonomipapir med en jævn og ensartet overflade. Performer er kendetegnet ved høj driftsikkerhed og en fremragende opacitet på 92%. Papiret er med sin høje hvidhed velegnet til dobbeltsidede opgaver.Det er det jeg har af oplysninger. Ja, du får den til 149,men jeg levere også gratis. |
Jo..jo...men er man nu på Posthuset alligevel...så ryger det med. Papiret er super-kvalitet, som du skriver......bedre end alt andet. jeg har prøvet. Held og lykke med salget! /peter |
Xerox is the best. Nu har jeg prøvet 5-10 slags papirmærker, og kan kun finde Xerox som den bedste kvalitet, det er så også lidt dyre. 160 for en kasse :o, de koster normalt kr. 119 eller 129 i Bilka.
Med venlig hilsen Bastian |
Hvis I kunne tænke jer et rigtig godt tilbud på kopipapir, så klik ind og få nogle skarpe priser på 2500 ark kopipapir i god kvalitet. Her er både HP, Relief og 4CC, som alle er anerkendte mærker, og kan fås ned til ca. 97 kr. for 2500 ark hvidt A4 printerpapir. |