Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Papstande til detail handel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg må jo erkende at der kun er 10 måneder tilbage af min uddannelse. Det betyder at jeg skal begynde at ruste mig selv til at være 100 % selvstændig, og dermed skal jeg også blive bedre til salg, specielt offline.

I løbet af de sidste par måneder har jeg oplevet en stor efterspørgsel fra blandt andet flere apoteker, på en god og solid førstehjælpstaske, jeg sælger. Derfor tror jeg at næste skridt bliver at jeg med en førstehjælpstaske under armen og et billed af en stand med disse i, vælter døre ind, op til sommerferien. 

Jeg vil altså gerne tilbyde butikkerne at smide dem direkte på hylden, men også købe en stand med fx. 20 stk. i.

For at starte blødt ud, skal jeg bruge en "pap stand" (hedder de ikke et eller andet mere smart?) og den skal være billig!, jeg ved nemlig ikke hvor meget dette sælger, så jeg skal lige teste et par måneder, før der skal produceres 100 :)

Nogen der ved hvor jeg kan finde disse, billige, brugte, dog pæne?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37

Nu ved jeg ikke, hvor mange du skal bruge, men mener også at de kaldes "displays".

Prøv at kontakte diverse pap-fabrikanter, eks. Søren Berggreen, Smurfit, Kappa, m.fl. og hør om de har nogen modeller du kan prøve.

Hilsen

Tonny

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:41

Oh ja, det var det de hed. Diplays :)

Har haft fat i et par stykker i dag, men de vil ikke snakke med mig medmindre jeg kan sige 1000 :)

Prøver nogle mindre virksomheder.

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 19:43

Prøv evt. at kig på www.papsnedkeren.dk om du kan finde nogen som passer til dit produkt...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)