Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med nyhedsbrevsfunktionen i Wordpress? Samt links i nyhedsbrevet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et site lavet i wordpress til min butik.  På mit site kan folk tilmelde sig mit nyhedsbrev, som jeg sender ud en gang om ugen. Hvis jeg sender til een enkelt adresse går den altid igennem. Men når jeg sender til hele gruppen på een gang - mener den er på ca. 250 tilmeldinger pt - så kan den kun sende en vis procentdel. Den er stoppet på 65-75% alt efter hvor mange tilmeldte jeg har haft, og jeg har regnet ud at det svarer til den kan sende til lige præcis 150. Så lige nu sidder jeg og sender til hver enkelt person, for at alle skal få det, og det duer jo selvfølgelig ikke. Er der et maksimum på 150 tilmeldinger eller hvad? Nogen der har erfaring med det?

I mit nyhedsbrev henviser jeg til min blog og vil gerne lægge den ind som et link i nyhedsbrevet. Det har jeg heller ikke kunnet finde ud af. Det er garanteret såre simpelt, men er der nogen af jer der kan forklare mig, hvordan man gør?

På forhånd tak!

Nana

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:41

Hej nana,

Jeg vil anbefale dig at bruge en løsning som, mailchimp.com, eller nogle af de andre spillere på markedet.

Det er rigtig mange ting du skal være opmærksom på når der sende til mange modtagere.

Der findes iøvrigt et plugin, så du let indsætter tilmeldnings formularen på din wordpress side.

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 22:18

Gå efter mailchimp... Så er du hurtigt kørende med en gratisløsning. De har instruktionsvideoer på alle deres funktioner.

nhj:

På mit site kan folk tilmelde sig mit nyhedsbrev,....

Jeg tillader mig at tilføje lidt værdi til tråden, uden at du egentlig leder efter råd i denne genre... Jeg kan bare ikke lade være med at prøve at hjælpe...

Jeg får to gange kuldegysninger i samme sætning. "Nyhedsbrev", og "kan folk tilmelde sig".

Det hører sig 00'erne til at lade folk frivilligt joine et såkaldt "nyhedsbrev". Lok dem ind på listen med en gave, og vær nærværende i din mails (Prøv ikke at sælg noget, og kald det ikke nyhedsbrev). Derved forbedrer du med al tænkelighed dine kunders opfattelse af dig og din biks.. og dermed øger du konverteringen fra dine faste kunder.

Selvsagt givet at du kan lokke dine faste læsere over til dine tilbud uden at prøve at stoppe noget i halsen på dem... held og lykke

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)