Jeg har et site lavet i wordpress til min butik. På mit site kan folk tilmelde sig mit nyhedsbrev, som jeg sender ud en gang om ugen. Hvis jeg sender til een enkelt adresse går den altid igennem. Men når jeg sender til hele gruppen på een gang - mener den er på ca. 250 tilmeldinger pt - så kan den kun sende en vis procentdel. Den er stoppet på 65-75% alt efter hvor mange tilmeldte jeg har haft, og jeg har regnet ud at det svarer til den kan sende til lige præcis 150. Så lige nu sidder jeg og sender til hver enkelt person, for at alle skal få det, og det duer jo selvfølgelig ikke. Er der et maksimum på 150 tilmeldinger eller hvad? Nogen der har erfaring med det? I mit nyhedsbrev henviser jeg til min blog og vil gerne lægge den ind som et link i nyhedsbrevet. Det har jeg heller ikke kunnet finde ud af. Det er garanteret såre simpelt, men er der nogen af jer der kan forklare mig, hvordan man gør? På forhånd tak! Nana
|
Hej nana,
Jeg vil anbefale dig at bruge en løsning som, mailchimp.com, eller nogle af de andre spillere på markedet.
Det er rigtig mange ting du skal være opmærksom på når der sende til mange modtagere.
Der findes iøvrigt et plugin, så du let indsætter tilmeldnings formularen på din wordpress side.
Dbh
Morten.