Jeg har gennem en længere periode dagligt læst indlæg her på amino, og det er uden tvivl et fantastisk samlingspunkt for os iværksættere. Det er godt at se så mange venlige sjæle, der er villige til at hjælpe fra tid til anden. Men nu til emnet. Jeg kom igår til at tænke på en forretningsidé, som jeg ønsker at diskutere med en sparringspartner - jeg ønsker ikke at præsentere idéen på et offentligt forum lige pt. Jeg vil dog godt afsløre at idéen ligger indenfor internetbrachen :)
Jeg ser gerne at en evt. sparringspartner har lidt viden om programmering (intet specifikt sprog) og/eller SEO (søgemaskineoptimering). Jeg håber, at der er nogen derude, der har tid og lyst til at skrive lidt sammen om ovenstående - så send gerne en besked. Glæder mig til at høre fra de interesserede.
Jeg vil lige informere om, at jeg har snakket med nogle venlige sjæle herinde fra. I skal have tak for at have reageret på min forrige post. For god ordens skyld, kan jeg da også lige sige, at det desværre ikke blev til noget. Jeg fik øjnene op for at idéen allerede findes og at det derudover også vil være et svært marked at komme ind på. Det er jo netop hvad sparring skal bruges til - så tak for det. Ellers vil jeg lukke den her - og jeg håber på, at jeg må kontakte nogle af jer igen, når jeg får en ny idé der føles rigtig.