Hej Aminoer.
Nu håber jeg sørme ikke I er alt for trætte til at hjælpe ud ang. wordpress
Landet ligger således Har købt mit domæne hos web10 - efterfølgende for at få inspiration og hjælp til wordpress, "googlede" jeg den herinde, og fandt så er par indlæg ang. wordpress og web10's udbud af ram, ikke går hånd i hånd, eller hvad? En anden ting er, at web10 har deres eget websitebuilder aka activebuilder - er det lige så godt? Legede med det i går, og gik da "nogenlunde" men er slet ikke nogen haj til dette, så vil høre om det er bedst med wordpress? En tredje ting er, er det brugervenligt, lader mig høre det er her der kan tjenes penge, ved selv at sætte sig ind i det, i stedet for at betale sig fra det. Dog skal jeg nok under alle omstændigheder have en pro til dette, (any suggestions?) da jeg skal have lavet 'klub oprettelse' (grupper der kan oprette sig en profil). Samt der muligvis skal salg via siden.
Er jeg på dybt vand, eller skal jeg 'bare' lige have fundet den røde tråd? Håber I vil stå til rådighed denne regnfulde søndag. (for en sønderjydes vedkomne, though) Mvh AdamO. |
Wordpress er et rigtig godt værktøj, og når man først har sat sig lidt ind i det, kan "lægmand" klare de fleste opgaver.
Det er lidt svært lige at vejlede dig generelt, men har du helt konkrete spørgsmål til funktionaliteter er det med at fyre løs, så får du garanteret en masse gode råd herinde.