Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager/agent i Tyskland

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en samarbejdspartner i Tyskland, gerne i Flensborg/grænseområdet, der kan forestå modtagelse af forsendelser fra vore leverandører. Enten som egen virksomhed/agent eller drift af en mindre filial for os med det formål at modtage varerne der bliver afhentet af os.

Primære formål for os med dette er at få leverancerne samlet og fælles faktureret videre til firmaet i DK fra den pågældende tyske virksomhed/agent.

Der er tale om stykgods i forskellige størrelser, ca. 25-80 kg. Men ret store, op til  syv meter i længden.

Håber at høre fra én der kan være behjælpelig med dette, eller kender virksomheder der gør i dette. Et decideret lagerhotel kan ikke anvendes til opgaven.

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:09
Hej Reejs,

prøv at kontakte 17111 Transit Transport og logistik. (www.17111.com)

De har en afd. i Osterrönfeld og Flensburg og er yderst prof., jeg talte med en af deres Key Account Managere,

smid mig en PM hvis du vil have hans kontakt oplysninger.

- Blach

Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:12
Hej Carsten

Tak for din henvisning. Det er godt med konkrete muligheder. JEg vil efterprøve det i morgen om de kan varetage opgaven

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:41
Hej Reejs

Du kan da lige sende en PM, vi har 500 kvm lager, 50 kvm kontor og en mand ansat i Flensborg ca. 5 km fra grænsen, og vi ville ikke have nogle problemer med at klare det du eftersøger. Vi søger gerne flere som mangler lignende, så vi alle kan få fordel af det, fx i form af mindre fragt videre i DK. Med Post dk eller GLS.

Du må meget gerne skrive lidt nærmere om hvordan det kunne foregå, og hvad du regner med at ville give for det, samt hvilke arbejdsopgaver der kunne ligge i det for os.  

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:58

Hej
Jeg er lige oprettet her i amino og læser dette med stor interesse. Jeg er på udkik efter noget tilsvarende som der skrives om her. Mangler helt præcis et firma til at handle igennem, en slags agenturvirksomhed eller et transportfirma der varetager alt, inkl. varetagelse af pengestrømmen fra bestilling af vare og gennemfakturering til os i DK.

1. Vi bestiller hos leverandør, og sender kopi til tysk partner.
2. Leverandør fakturer til tysk partner, og kopi til os.
3. Tysk partner fakturer os og vi betaler (vare + håndteringsvederlag)
4. Leverandør sender vare direkte til modtager i DK

Arbejdet er således ”kun” i papir, ingen vareflow for tysk partner.

Hvorfor denne manøvre. Ja manøvren er ganske lovlig og vi kommer til vores vare til en mere fornuftig pris end ved at købe samme vare i dk.

Er det noget en af jer der har skrevet her kan/vil eller kender nogen der kan udføre.
Pft.

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:49
Til Epcs,

jeg kan igen kun henvise til 17111 Transit Transport og logistik. (www.17111.com),

de kan varetage de fleste opgaver.

Men du kan smide mig en PM hvis du vil have kontakt oplysningerne på den Key Account manager jeg var i kontakt med.

Tilmeldt 4. Dec 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:15
Tak for kontakt mulighederne.

Jeg har haft dialog med 17111 der var meget venlige, men kunne ikke hjælpe med denne opgave.

Så er det efterprøvet, er der andre "tip" er de mere end velkomne

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 00:59

Hej jeg vil lige høre om det stadig har interesse med en samarbejdspartner i Flensburg..

så kan vi tage en dialog om en aftale...

Med venlig hilsen

Scandi-Euro GmbH

info@scandi-euro.com

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 01:00

VIl lige høre om det stadig har interesse med en samarbejdspartner i Flensburg

hilsen

Scandi-Euro GmbH

info@scandi-euro.com