Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tupperware

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har veninde, der gerne vil vide mere om, hvordan hun bliver konsulent for Tupperware...!?

 

Seriøse henvendelser fra konsulenter modtages helst i private beskeder.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da ikke så svært... bare tag fat i den lokale Tupperware dronning og sig du vil være forhandler... der er altid en der kender den lokale Tupperware forhandler....

 

Så vidt jeg erindrer er det - modsat mange andre selskaber i denne branche - en del adminstrativ og iøvrigt større investeringer/udlæg ifm. Tupperware. Ikke at det er negativt - men blot noget man skal gøre sige klart. Samtidigt basere Tupperware sig på homeparties - og dermed meget aften arbejde - man skal derfor ligge sig gevaldig i selen for at teame sig op med gode værtinder.

 

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Bagsværd
Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa...

 

Jeg er selv Tupperware forhandler og har været det i snart 3 år.Det er ikke svært at starte - du får et demoudstyr stillet til din rådighed, som efter 1-2 demonstrationer er dit eget.. :O) Efterfølgende opnår du produkter som gave og ved små udfordringer og behøver derfor ikke investere de store pengebeløb i dette job.. *S*

Arbejdet er oftest om aftenen, men kunderne er næsten altid glade, da de jo selv har valgt at være værtinde for en demonstration, eller gæst på en Tupperware demonstration...

 

For yderligere information er du naturligvis velkommen til at kontakte mig - f.eks. via email: konsinski@hotmail.com

 

Hilsen Lisbeth

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Min mor var det for ikke så lang tid siden og igennem 3-4 år, hun gik ned af stress, hun havde så også et fuldtidsarbejde ved siden af.

Men hun elskede det.

Hvis du vil kæøbe noget tupperware så sig til, jeg har skabene fyldt på mit lille kollegie værelse, de kalder mig Tupperware kongen ;-P total nederen, men min mor syntes det var nødvendigt med tupperware skåle, tupperware knive, tupperware dit og dat, jeg selv kan ikke helt se hvad man skal bruge en tupperware saks til for at æde en pizza, men det var jo en sød tanke.

Så sig til hvis du mangler noget opstart grej

Tilmeldt 20. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej. har du noget tilbage af tupperware .???

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu her efter 5.5 år, har jeg faktisk det samme tilbage, som da jeg boede på det lille kollegieværelse. Har fundet ud af man ikke kan slide lortet op.... imellem tiden er der så sket det at jeg har fundet mig en kæreste, som så nu er blevet min kone, og hun er helt vild med det.

Så det er desværre ikke til salg mere.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med saksen.... Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Den har jeg endnu, den er fantastisk, fandt jeg ud af med tiden, da jeg begyndte at udforske maduniverset med andet end pizza :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kennet:

Hvad med saksen.... Wink

Dagens kommentar der udløste morgenlatter, tak for det Big Smile

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)