i min sandkasse som jeg kalder det arbejder Thunderbird og min test mail server sammen om at fjerne spam... ca. 99,99% napper de sammen... i denne uge er der kommet 2 spam mails igennem og det må jeg sige er godt gået... (og ca. 300 spammails har den smidt i junk mappen...) |
Min erfaring med spamfighter er at det gør Outlook meget megt meget langsomt, og når man så fjerner programmet fra computeren så nærmest eksplodere antallet af spammails der bliver sendt til en.
Har desværre også oplevet at den har en høj mængde af falsk-positive mails.
Har desværre også oplevet at den har en høj mængde af falsk-positive mails.
Mit outlook er nu ikke blevet langsom. Men du skriver at da du fjernede det eksploderede det med spammails, det må da være et godt tegn? Da spamfighter så har fanget utrolig mange, du er vel ikke ude i konspirationsteorier om at Spamfighter giver dig mere spam vel? 
Jeg har endnu ikke set mit spamfighter fange en mail den ikke skulle endnu.
Men nu var det også kun et godt råd hvis man ikke har mulighed for at skifte til thunderbird, der er jo mange der bruger outlook til kalender mm, som synkroniseres med andre enheder eller med andre ansatte og derfor ikke har mulighed for at skifte mailklient.

Jeg har endnu ikke set mit spamfighter fange en mail den ikke skulle endnu.
Men nu var det også kun et godt råd hvis man ikke har mulighed for at skifte til thunderbird, der er jo mange der bruger outlook til kalender mm, som synkroniseres med andre enheder eller med andre ansatte og derfor ikke har mulighed for at skifte mailklient.
Bliv gratis medlem

hvis vi alle gjore det fik de da noget igen...