Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God billig linkbuilding, 100 links!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Hej Aminoer.

I forbindelse med vi skal til at lave noget linkbuilding for vores egne sider, tænkte vi at vi lige så godt kunne tage nogle flere sider med, nu vi alligevel skulle til at i gang.
Det vi kan tilbyde er 100 links i velansete danske linkkataloger, med en unik tekst til hvert link.
Det er et utroligt stort arbejde, da der skal skrives en tekst til hvert link, og det hele er manuelt arbejde.
Vi vil være 2 personer der kommer til at stå for arbejdet.
Arbejdet vil foregå over 1½ måned, da linksene skal komme i en naturlig rækkefølge, ellers finder Google det unaturligt, og linksene vil ikke være noget værd.
Vi vil føre logbog over alt det arbejde vi laver, og i kan derfor se hvor der er placeret links, og hvornår det er gjort.
Prisen vil kun være 1.800 kr. ex. moms
Vi starter arbejdet op om 14 dage, så vil du ikke gå glip af denne enestående mulighed for at få noget billigt kvalitets linkbuilding, send da en mail til casperblom [at] live.dk og vi skriver dig på listen.

Bemærk dog at betaling skal foregå forud.

Vi tilføjer dig til nogle af DK's bedst rangerede linkkataloger, hvor vi selv ved at de har hjulpet os. Vi er ude på at lave de bedste links til dig, så finder vi blogs, fora eller andet, så tilføjer vi også dine links der. Derudover vejleder vi gerne, så du fremover selv kan arbejde videre med det.

Mvh.

Casper og Patrick.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:15

Hej Casper og Patrick,

Hvis I stadig har tid og lyst til at lave nogle tekster, vil jeg gerne hører fra jer, da jeg gerne vil have lavet noget linkbuilding til min hjemmeside. www.plastposer.com

Kontakte mig venligst på kim.jensen@info.dk  så kommer jeg tilbage indenfor kort tid.

Hilsen

Kim

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:23

er det osse for butikker som min??

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:10

Kim - har sendt en mail.

Funny - vi kan muligvis finde en løsning på det. Jeg sender dig en pm, når vi har undersøgt det.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 06:00

Vi søger stadig flere som kunne have lyst til at deltage, udover de allerede tilmeldte. Smile

Vi begynder umiddelbart lige efter påsken.

Erotiske sider kan godt gå an, der finder vi en speciel løsning. Send venligst en mail :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 06:00

Vi søger stadig flere som kunne have lyst til at deltage, udover de allerede tilmeldte. Smile

Vi begynder umiddelbart lige efter påsken.

Erotiske sider kan godt gå an, der finder vi en speciel løsning. Send venligst en mail :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)