Hej vi er ved at lave vores website, der for kunne vi godt bruge noget feedback på den. på forhånd tak. |
Slet ingen der vil give deres mening til kende ?
Hej vi er ved at lave vores website, der for kunne vi godt bruge noget feedback på den. på forhånd tak. |
Slet ingen der vil give deres mening til kende ? |
Jeg synes siden er overskuelig - farverne er gode og det er nemt at finde rundt. Den hvide tekstfarve på billede nr. 2 og 3 i flashen er svær at læse. Synes personligt det er irriterende, at teksten kommer flyvende ind - men det er jo en smagssag. Der skal læses korrektur - i første afsnit skrives fx. kun de bedste værksteder for (det skal være får) og denne fejl gentages flere steder. Der er også problemer med stort bogstav efter punktum. Det var lige forsiden, har ikke læst teksterne på de øvrige sider. |
tak for det, retter det med det samme :) |
Fjern telefon mobil nummer fra siden ,det virker ikke troværdigt med mobilnummer på siden På Kontakt siden, kan jeg se intet telefon nummer eller CVR nummer, på denne side sæt på og siden virker mere troværdigt Sæt gerne CVR nummer og telefon nummer nederste på alle undersider |
Tak Mikael, er rettet nu. Dejligt med konstruktiv kritik. |
Synes der er lidt og arbejde med, men hvis jeg skal gøre det kort, så vil jeg nok arbejde med navigation samt call to action på forsiden :-) Mvh. Nikolaj |
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Og det betyder ? |
Jo, jeg synes, hjemmesiden er ret fin, teksten er klar og kontant. Det fungerer godt med billederne på forsiden. Men der skal læses korrektur! Så vil jeg også foreslå, at den lange tekst, der handler om forbrugertillid, bliver brudt lidt op ved hjælp af andre skrifttyper, overskrifter eller andet, da folk ellers har en tendens til at springe fra. Jeg læser gerne korrektur på hjemmesiden, den slags opgaver har jeg tit løst. Det bliver billigt, da du ikke har ret meget tekst. Til gengæld vil det forbedre websitet markant. |
Hej Louise, ja det med korrektur er ikke min stærke side |