Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webdesign - for blåt?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg villige lige høre jeres mening om dette design jeg er i gang med.

Er det for meget, jeg ved ærlig talt ikke om jeg skal starte forfra på noget nyt, eller om det er mega godt.

Vh. Bjarke.

http://www.bckdesign.dk/blaa.png

Vh Bjarke.

Fra Midtjylland
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 20:02

Mega godt..

Bliv medlem af Rengoringsgruppen.dk og få flere kunder

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 20:05

Det kunne have været for meget. Men Nope. God sammensætningYes

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:10

so when you do a design it's important to have a professional one. Home page it's allways important!

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 20:14

Jeg synes det er flot med den blå. Men hvis du skal gøre et eller andet, så kunne det måske være en ide at lave et farveforløb fra den mørke blå til en lys blå eller tyrkis, hvis du gerne vil bryde den "ensfarvede blå"

:-) Dorthe

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 20:15

so when you do a design it's important to have a professional one. Home page it's allways important!

...?Skype-Wondering

Meget nydeligt design. Hvorvidt det lige egner sig til brug hos et webbureau er lidt tvivlsomt, men spiller hvert fald (trods den ensformige farvebrug) godt sammen Yes Reference #3 på billedet ser også interessant ud. Er det et, du er gået væk fra til fordel for dette blå design, eller har du gang i dette også (må man se)? Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:15

bjarkedk:

Hejsa,

Jeg villige lige høre jeres mening om dette design jeg er i gang med.

Er det for meget, jeg ved ærlig talt ikke om jeg skal starte forfra på noget nyt, eller om det er mega godt.

Vh. Bjarke.

http://www.bckdesign.dk/blaa.png

Jeg syntes godt det kan gå, det er anderledes ja men udemærket.

/allan

Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 20:29

Hehe, ja det er det faktisk. Men jeg gik væk fra det igen fordi jeg ikke syntes at jeg ikke syntes det symboliseret brugervenlighed? Og fordi jeg havde svært ved at lave et logo der passede ind.

Jeg vil rigtig gerne vise kunden hvor let det er at vedligeholde sin hjemmeside.

www.bckdesign.dk/okok.png

Tak tak for indput ...men det egner sig måske ikke så godt til et webberou nej...

Vh Bjarke.

Tilmeldt 11. Sep 09
Skrevet kl. 20:32

Dorthe Kornerup:

Jeg synes det er flot med den blå. Men hvis du skal gøre et eller andet, så kunne det måske være en ide at lave et farveforløb fra den mørke blå til en lys blå eller tyrkis, hvis du gerne vil bryde den "ensfarvede blå"

:-) Dorthe

Et farveforløb? - hvad menes der :)?

Vh Bjarke.

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 20:34

bjarkedk:

Hehe, ja det er det faktisk. Men jeg gik væk fra det igen fordi jeg ikke syntes at jeg ikke syntes det symboliseret brugervenlighed? Og fordi jeg havde svært ved at lave et logo der passede ind.

Jeg vil rigtig gerne vise kunden hvor let det er at vedligeholde sin hjemmeside.

www.bckdesign.dk/okok.png

Tak tak for indput ...men det egner sig måske ikke så godt til et webberou nej...

Med lidt arbejde vil jeg mene, at der er en del potentiale i det design. Der bliver også gjort brug af flere farver. Men synes du selv bedst om det blå, så er der intet i vejen for at holde fast i det. Det spiller som sagt også godt sammen som design. Men det ville nok have en positiv påvirkning, som Dorthe foreslår, hvis du laver en overgang til en lysere blå - eventuelt i bunden.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)