Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgskonsulenter søges til opsøgene salg inden for Personale branchen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Salgskonsulenter søges til personale bureau

Er du vores nye konsulent??

Så se her, Vi mangler salgskonsulenter eller freelancer til op søgene salg i hele jylland/fyn

Det er vigtig at du er en seriøs sælger som ikke er pistol sælger og vi sætte pris på nogen som har kreative salgmåder og indgangsvinkler og kan arbejde selvstændig

Det er vigtig at du har egen bil

Hvad kan vi tilbyde :

Et job som er meget selvstændig og hvor man selv for stor indflydelse på den daglige gang og er med til at bygge virksomheden op

Rigtig god resultat løn og efter ansættelse i min 3 måneder kan der aftales fast løn hvis det skulle have interesse. udover kan vi efter endt prøve tid evt tilbyde firma bil/tlf/pc

Hvem er vi:

Personer som har mange års erfaringer i at drive virksomhed inden for denne branche og som har drive til at bygge virksomheder op fra bunden

Så har du den samme drive og tror på dig selv og dine evner så smid en besked og vi vil kontakte dig hurtigst muligtSmile

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:29

Kan du ikke fortælle lidt mere om, hvilken virksomhed du har og hvilke type vikarer der skal sælges. Danske eller/og udenlandske medarbejdere. Lagerfolk, kontorpersonale og/eller sundhedspersonale.

Du søgte jo selv job som sælger i en anden tråd, så vidt jeg husker.

Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:51

Hej

Ja det vil jeg gerne vil du sende din mail adresse til mig og jeg kan fortælle dig meget

Jeg søgte samarbejdspartner i et tidligere indlæg og andet inden jeg kom på denne her opgave

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 12:14

Hej.

Det vil jeg meget gerne høre nærmere om.

Med venlig hilsen.

Torben Pedersen

Email: tub@skylinemail.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)