|
Ja det må jeg sige det har jeg sgu aldrig set... har du dine certificater liggende så man kan se dem?
|
Ja det må jeg sige det har jeg sgu aldrig set... har du dine certificater liggende så man kan se dem? |
Nej ikke på internettet men i en mappe herhjemme, ja :) Det koster vidst omkring 450 kroner at få adgang til HTML certificeringen, og der skal være en person til stede mens du tager den, evt. en arbejdskollega. Og denne person skal skrive under på det når du modtager beviset på brev. Spørgsmålene er ikke helt vildt svære, men der dukker også spørgsmål op som man får lidt problemer med at besvare. Men prøv at tage den på et tidspunkt, det er en god udfordring. :) |
Synes, at det er en god ide til at lave penge, som w3schools.com fandt på. Deres sertifikat vil måske hjælpe med markedsføring, man kan altid sige, at man er certificeret HTML udvikler, men det fortæller ikke noget om. Jeg mener dets troværdighed. Er den skole anerkendt et eller andet sted? Sådan kan jeg lige så godt uddele f.eks. flycertifikater. Skriver det ikke, fordi jeg tvivler mig om dine kvalifikationer, men synes bare, at sådan nogen skoler ser ikke seriøst ud. Hilsen Nazar
|
Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!