Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger pludselig intet!?!? Hjælp...

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Pyha, alle de fremmede ord "Supplemental Index" jeg vil ikke engang spørge mere ind til hvad det betyder, blot hvad jeg evt. kan gøre ved det.

Indtil nu er jeg kommet frem til, ændre tekster og titler under hvert søgeord, og skal jeg så ud og have fat i lildt flere link kataloger mv til siden eller hvordan?

Bendtsen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:00

Jeg læste lige lidt mere om Supplemental Index

Det er sider som ligger langt tilbage i søgeresultaterne. Deraf navnet " Supplerende Sider "

Der kan man ryge hen, hvis Google ikke vurderer dine sider til at være vigtige. Hvis du så for eksempel giver flere af dine sider næsten samme titel, vil robotten læse det som om, at det næsten er den samme side, og derfor ikke er så vigtigt at få frem på de første sider, og så ryger du tilbage

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:08

Ja gør dine titler helt unikke, og så lige tilføje dit link nogen steder, så skal du nok komme frem igen. Hvis der så ikke er så meget salg generelt i shoppene for tiden, som de andre snakker om ,er det bare heldigt at det sker nu :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:16

movement:

Jeg forstår ikke at man forslår som svar, at hans sider er røget 5 sider tilbage på Google fordi folk venter på skattepenge ? Ellers er der kommet noget ind i algoritmerne jeg ikke har hørt om

:-) Læs overskriften.. der står "Jeg sælger pludselig intet".
Det er ikke det samme som:
" Jeg sælger pludselig intet... fordi jeg er røget 5 sider tilbage i Google".

Jakodan og Fashion Seller skriver at de heller ikke sælger...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fuldstændig rigtigt, hvis man kun læser overskriften.

Bendtsen, det er okay du er røget 5 sider tilbage. Det fordi folk venter på skattepenge :-)

'Vi snakkes ved :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 15:26

Tak for jers svar indtil nu - hvi i har flere gode råd er alt velkommen :)

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 15:32

Hmmmm, ved ikke lige hvordan jeg skal ændre disse ting, efter at have set i administrations modulet - vi bruger en scannet platform, hvor der er et SEO modul med som består af følgende:

en titel, en beskrivelse, og så et felt hvor man kan skrive en masse søgeord, men hvordan kan jeg så lave dette unikt på hvert søgeord?

Eller er det i fortæller mig jeg skial gøre, og kun have et søgeord pr. gruppe/produkt, og lave unik tekst/titler til dem enkeltvis?

Jeg må ærlig indrømme jeg er noget forvirret :(

Bendtsen

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 15:42

Hej Bendtsen...

Jeg er ked af at høre, at du er røget tilbage i google... jeg finder dig også på side 6.

I den forbindelse har jeg lagt mærke til, at du har for mange tegn i din content desc. Det bør du også få rettet op på - generelt ikke mere end 65 tegn (google har øget lidt til noget nær 70 tegn nu ved jeg).

Nu får man:

"Mundblæste vinsglas - elegante vinglas, rødvinsglas, flot design og høj kvalitet - håndlavet glas - komplimenterer alle typer vine fra ekstra nydelse af ..."

Og det er synd, for man mister forståelsen af sidste sætning.

Og så skal du, som de andre siger, sørge for at virke unik og relevant ift. de søgninger, dine potentielle kunder benytter. Jeg vil ikke uddybe det mere, da de andre gøre det fint :)

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:42

I boksen " Titel " laver du det som du skal ændre . Men kun på de sider der er næsten ens

Der kan du skrive

" Champagneglas. Få gode priser på champagneglas hos First Glass"

" Rødvinsglas. Et super tilbud på rødvinsglas fra os til dig  "

"Hvidvinsglas. En høj kvalitet i blyfri krystal hvidvinsglas"

Osv. Lav selv dine egne titler eller brug dem her, hvis de passer til hvad folk søger på i din branche.

Når du har skrevet det ind i titelboksen, trykker du bare "Enter " eller " Opdater ". Og du har nye titler.

Dernæst så smid et par links herinde, med nogle gode tilbud på vinglas, og vent på at Google ser dine nye titler

Bare spørg hvis der er mere. Jeg er selv amatør, men ved da lidt

Ps: Du må vidst have 70 tegn nu i din titel. Husk at tælle ALLE tegn med, punktummer, mellemrum osv

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 15:47

Forresten, hvordan ser fordelingen ud efter "nedgangen"?

Her tænker jeg på, hvor de besøgende kommer fra - søgemaskiner, direkte, henvisningswebsteder... er det faldet lige meget i alle 3 kategorier

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Side 2 ud af 7 (61 indlæg)