Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af Vindues import.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil høre om der er nogen af jer der har erfaringer med byggetilbud.dk og den slags hjemmesider???

Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:05

Dav, har set i dit indlæg at du er sælger! jeg har brug for at komme i kontakt med en sælger og ved ikke rigtigt hvordan... kunne du fortælle mig det?

på forhånd tak!

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 15:37

Spændende mulighed, Mikael.

MikaelM:

Vil høre om der er nogen af jer der har erfaringer med byggetilbud.dk og den slags hjemmesider???

Det har jeg i allerhøjeste grad. Jeg har drevet en af den slags forretninger siden 2005 og er i færd med at relancerer den i en ny form, hvor databasen med håndværkere vil blive langt større end den tidligere har været.

I 2008 var det på tale at vi (den gamle virksomhed) skulle varetage håndteringen af montører på landsplan for en af danmarks største vinduesproducenter. Herunder formidling af opgaverne til montørerne, opfølgning, delvist kvalitetssikring, m.v. Det endte dog med at de selv tog teten efter et par indledende fyraftensmøder med en række potentielle montører. Det gav dårlig mening at vi skulle agere mellemmand på det setup, vi fik skruet sammen til dem, da det fungerede ret simpelt. Montørerne skulle desuden i nogle tilfælde alligevel skulle have kontakt med vinduesproducentens butikker i forbindelse med montagen/kontrolopmåling.

Det viste sig nu også at være en fornuftig beslutning af andre årsager, da vi kun et par måneder senere stod med røven i vandskorpen, fordi vores eksterne salgsafdeling/partner (bl.a.) snød os for et temmelig højt beløb. Vandskorpen var i dette tilfælde = en dødsspiral.

Til sagen:

Hvis du overvejer at indlede et samarbejde, hvor du markedsfører/sælger vinduerne til en portals håndværkerkunder og eventuelt også deres bygherrer, så er det en fin ide. Det bør nok ikke stå alene, men kan være en fin kanal i dit marketing mix.

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 15:50

Hej MikaelM,

Det er et lidt sjovt sammen træf men jeg har faktisk løst  2 opgaver på netop vinduer over internettet så mon ikke jeg kunne hjælpe dig lidt :) du er hvert fald mere end velkommen til lige at sende mig en mail eller give et kald, min kontakt info står i min profil eller send mig en PM.

Med Venlig Hilsen. 
Emil

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 11:09

Holtenandersen:

Du er velkommen til at ringe eller skrive en mail til mig. Da jeg er sælger er det jo en som mig du skal have fat i.

Ellers søg på nettet, der er et hav af sælgere!

Tilmeldt 24. Mar 10
Skrevet kl. 11:13

Lasse H. Kristiansen:

Hvor meget afkast giver sådan en slags hjemmeside? Det skal jo også kunne hænge sammen økonomisk. så vidt jeg har forstået, så koster det jo en del at være medlem på sådan en side.?

På de sider kan man vel også afgive bud til privatpersoner?

Tilmeldt 30. Mar 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:27

Hej Mikael

Jeg er selv på det marked og får mine produkter fra østlandene, jeg vil råde dig til ikke at købe andel i produktionen, fordi så er du mindre følsom for op og nedturene i dit salg, sælger du ikke noget koster fabrikken stadig,skal fabrikken udvides,skal fabrikken opdateres så koster det,du skal overveje hvor du vil tjene dine penge, det er ment hvis du går på nettet direkte til private, vil du derimod satse på andre selvstændige, såsom tømrermestre skal du være en del af fabrikken som producent, men ikke sælge til private, for så konkurer du med dine egne kunder, det giver ikke lige det bedste forhold.

Mvh

Carsten

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)