Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mærkeligt Google backlings resultat

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Når jeg søger på Google sådan her: "link:www.mypets.dk"

Så giver den mig kun 6 links hvor af de 2 er sider på vores eget site. Men jeg ved at der er masser andre sites som har links til www.MyPets..dk - så hvorfor pokker kan Google i alt hendes visdom ikke se det?

Mvh Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 07:33

Ja jeg vil sige Google er lidt underlig på det punkt, gør man det samme med mig, så havde jeg på et tidspunkt enormt mange links, men gør man det nu, så har jeg 1 :) jeg ved ikke lige hvad det er der går galt med Google der. men det kan måske have noget at gøre med at jeg for nyligt er skiftet til en anden IP på min server.

Nogen siger at det er fordi Google ikke opdatere alle deres servere hele tiden, med nyeste data, og da man bliver sendt til den server som er mest tilgængelig i øjeblikket, så kan det være forskelligt hvor mange links der bliver vist.

Kigger man på dit, så er der rigtig nok 6 links på Google til din side, men kigger man på yahoo, så er der langt flere links: http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http%3A%2F%2Fwww.mypets.dk&bwm=i&bwmo=d&bwmf=u

det samme gør sig gældende for stort set alle andre, vil jeg tro.

Man kan også sige at det virker lidt som om at Google ikke helt følger med, jeg ved det ikke, men det virker i hvertfald sådan.

Det kunne også være at det bare er fordi Google ikke vil vise hvor mange links de reelt har registreret?

Men i hvertfald kan man så også sige at for at Google skal finde de links, er det nødvendigt at siden med linket bliver crawlet af Google, dette tror jeg dog også de fleste sider er, men så er spørgsmålet bare, hvornår ser Google så linket.

Jeg kan ikke rigtig svare på dette, sådan fuldt ud som du nok kan høre, og tror egentlig heller ikke at der findes et reelt svar som sådan... 

Men måske andre har nogle indput så vi kan diskuterer hvad der egentlig kan være galt

Lad os lige råbe Demib, Rosenstad eller Frank hellerup madsen op Stick out tongue de har helt sikkert nogle indput til dette område.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 07:38

Hej Søren,

Google har ganske bevidst og med vilje valgt at amputere deres link:-funktion, så den kun viser et minimalt udvalg af backlinks. Derfor er den funktion helt ubrugelig til at give et komplet billede af links til din side.

Skal du bruge Googles tjenester til noget i den retning, kan du se på Google Webmaster Tools. Ellers leverer Yahoo Siteexplorer de bedste resultater for backlinks. De er godt nok ikke Google, men giver den bedste information pt.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 07:49

KTJ-Media.dk:

Lad os lige råbe Demib, Rosenstad eller Frank hellerup madsen op Stick out tongue de har helt sikkert nogle indput til dette område.

He, jeg var i gang med at svare, da du skrev dit indlæg Smile

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:03

Frank Hellerup Madsen:
He, jeg var i gang med at svare, da du skrev dit indlæg Smile

Hæ :), og jeg kan se at jeg var på rette vej, i det jeg svarede, så fungerer min hjerne også om morgenen :)

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Discover Russia Skrevet kl. 11:41

Discover Russia · Eksklusiv russisk te. En ren nydelse for krop og sjæl.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 11:43

Hej Søren Larsen

Du har også muglighed for at bruge www.seokontrol.dk , det gir en del oplysninger på et hug

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 17:47

Arlo:

Hej Søren Larsen

Du har også muglighed for at bruge www.seokontrol.dk , det gir en del oplysninger på et hug

Nej, det var netop fordi jeg ptøvede din SEOkontrol at jeg opdagede at der stod 6 backlinks ved Google. Så Seokontrol kan ikke hjælpe der.

Lige nu siger den følgende om www.mypets.dk

Google Backlink: Nothing
Google Indexing: 253
Yahoo Backlink: 436

Så de 6 backlinks er blevet til 0 over natten.

Mvh Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 19:41

Søren Larsen:

Arlo:

Hej Søren Larsen

Nej, det var netop fordi jeg ptøvede din SEOkontrol at jeg opdagede at der stod 6 backlinks ved Google. Så Seokontrol kan ikke hjælpe der.

Lige nu siger den følgende om www.mypets.dk

Google Backlink: Nothing
Google Indexing: 253
Yahoo Backlink: 436

Så de 6 backlinks er blevet til 0 over natten.

Mvh Søren

Hej Søren

Alle oplysningerne er noget den henter fra Google - så jeg kan ikke se noget gal i SeoKontrol.

Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 19:44

Nej, der er vel ikke noget galt som sådan. Man kan bare ikke stole på resultatet og derfor vil jeg argumentere for at de ikke burde medtages.

Mvh Søren

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)