Jeg vil høre om der er nogen derude som kan lave en flot portal, til billige penge, med nyhedsmail og flash og alt det andet. Jeg vil også gerne have et nyt domæne, så måske er der nogen der har nogle ideer?
Hvis du smider en mail til info(a)swiftmedia.dk med lidt nærmere information om hvad man på portalen skal kunne, og hvad du skal kunne bagved (backend), så kommer vi gerne med et uforpligtende tilbud på hvad vi kan lave din nye portal for.
så kommer der helt sikkert bud ned i et par tusser eller 3 for sådan en side :-)
Jeg håber ikke det var seriøst, mener du virkerlig at nogen vil lave en velfungerende portal for 3.000? Det resultat vil jeg gerne se
Ironi er en god ting nogen gange :-) . . . og nej det kan man naturligvis ikke... men der er altid nogen som kan et eller andet for 3 lapper... der er masser af dem her på Amino.... og manden bad om noget billigt :-) , vi ser det jo nærmest dagligt her.... folk efterspørger hjemmesider, men de skal helst være gratis . . og med sådan en udmelding så får de hvad de betaler for kan man sige.
Jeg kan lave en enkel hjemmeside for dig , for de 3000 kr. , skriv til mig på jb@onedrop.dk, om nærmere information og kig rundt på min side www.onedrop.dk