Tilbyde .net programmering til ? Hvordan griber man det an, hvis man vil tilbyde programmeringshjælp ? |
Jeg mener vi almindelig mennesker har jo brug for en hjemmeside og ikek programmeringshjælp
Tilbyde .net programmering til ? Hvordan griber man det an, hvis man vil tilbyde programmeringshjælp ? |
Ja, selvfølgelig er der plads til dig, du skal bare lige finde den rette hylde mht markedsføring:Jeg får 2-4 daglige henvendelser på opgaver igennem mit site joomlatutorials.dk. Derved har jeg gratis markedsføring og en ordreliste, der er længere end Den Kinesiske Mur.
Mit tip til dig: Giv en masse gratis - du får det tilbage i tusindfold!
|
Jeg har svært ved at se, hvordan det ikke er to sider af samme sag? |
Først og fremmest vil jeg mene det handler om hvorvidt du er god til det du vil udbyde. ( Dette skal være din egen vurdering) Dernæst skal du vide om du kan stole på dig selv når du sætter et mål. Mht dine konkurrenter: Der er 2 måder at se tingene på og lad mig lige vipse en hurtig historie ud af ærmet som jeg har fået fortalt. Derefter er det lidt op til dig selv og vurdere. En sælger bliver sendt til Marokko for at sælge snabelsko. Sælgeren ankommer og konstatere hurtigt at der er snabelsko overalt. Han ringer og siger til sin chef: "Jeg kommer hjem igen, hver anden butik sælger snabelsko.det er umuligt" En anden snabelsko sælger kommer også til Marokko. Han ser det samme. Ringer chefen op og siger: "se for helvede at pak et par kasser med snabelsko og send dem ned til mig. Der er et kæmpe marked for det hernede, der er snabelsko overalt, wubiiii" Snabelsko eller ej, det handler i bund og grund om din indstilling til dig selv, omverden og dit produkt, uanset branchen. Tro på det og bliv ved. Martin www.butiksmotivation.dk
|