Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start - til ung iværksætter

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er helt enig med de andre i denne tråd. Det gælder bare om at springe ud i det og gøre sig nogle erfaringer. Jeg er selv 16 år, og det er faktisk gået super godt siden, at jeg sidste år besluttede at starte.

Derudover er jeg enig i, at det er meget lærerigt at læse en masse tråde her på Amino samt følge lidt med på Thorborg.tv. Det har jeg personligt fået meget ud af Smile

Du er velkommen til at tilføje mig på MSN, hvis du vil have lidt råd eller andet hjælp: kerlon93@hotmail.com

Mvh Alexander

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:05

Hej Amino.

Tak for din mange fine ord og svar, det er jeg rigtig glad for.
I har åbnet øjnene for mig. Så er det simpelthen bare at komme igang! Smile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 16:18

Hej Søren!

Først og fremmest: Velkommen til Amino!

Andet, jeg mener at du helt sikkert bør begynde med noget. Hvad end der interessere dig og gør dig glad, bør du udbygge en business på det grundlag. Jeg er glad for at høre at du ikke lader dig gå på fra skolens side - Hvis de dog bare vidste bedre!

Husk at du hver eneste morgen skal kunne vågne op og tænke: Yes, det er det rigtige jeg gør!

Jeg ønsker dig alt mulig held og lykke

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

www.billigmagento.dk

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 16:56

Kanon, drenge... respekt for formuleringsevner jeres alder taget i betragtning... klø på!!!! :) :D

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 17:27

Jeg er 16 år, 1 april 17 år. Startede for 1½ år siden syntes bare du skal igang hvis du har lysten, du kan jo lave noget som passer med hvor meget tid du har.

Jeg startede med et sports nyheds site som ikke blev til noget, men kom igang, siden har jeg drevet webshop www.SuperStyle.dk som jeg stadig ejer dog gået lidt død på det sidste, men sådan er det. 

Men bare klø på!

Vi kan tales ved på MSN. Lasselykke@hotmail.com eller mail.

Mvh Lasse

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)