Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo bogs koncept, bare anderledes...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg kunne godt tænke mig og vide lidt mere om konceptet bag Seo e-bøger mv. Som jeg forstår det tilbyder mange en online version gratis, men hvis man skal have alle guldkorn og en fuld version skal denne tilkøbes.

Jeg tænker slet ikke i SEO, men selve konceptet, hvor mange info man skal give, eller undlade for at et "værk" stadig er interessant og læse i den gratis version der ligger online, men tilgengæld giver så meget blod på tanden så man bare må have det hele med, og købe den fulde version.

Ved godt det måske er et lidt bredt spørgsmål, men jeg kunne dog alligevel godt tænke mig og høre om folks meninger om dette emne, og evt. egne erfaringer.

Håber og få lidt input og dermed måske få ideer i forhold til mit eget koncept, og hvad jeg skal gøre.

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 19:38

Hej Bendtsen.

Jeg ved ikke noget om SEO, men i forhold til det med at give noget væk, så kan jeg referere for dig, hvad Martin Thorborg sagde på Iværksættermessen i Forum sidste år. Han anbefalede bogen "Free" og gav i øvrigt følgende tips.

1) Giv 90 % væk og tag 100 % af prisen for de sidste 10 %. Når du har givet noget væk, vil mange (ikke alle) føle sig forpligtet til at give dig noget, og det gør de ved at købe lidt mere. Der er ikke tale om en bog, hvor man udelader sidste kapitel om, hvorvidt det var butleren, der gjorde det, men små tillæg, der bare gør oplevelsen bedre.

2) Giv 100 % og brug trafikken til at sælge reklamer. Hvis du har en hjemmeside, hvor du skriver noget, som giver mange inspiration, vil du opleve, at mange besøger den, og således vil andre også betale for at blive synlige på din hjemmeside.

3) Giv 100 % væk og tjen penge ved mersalg. Hvis du lover andre, at de kan få en vare af dig helt gratis, vil mange af dem købe flere varer, når de alligevel er forbi din butik.

4) Karma! Giv noget væk uden at have et præcist mål. Når du giver, skal du nok få noget igen – det kræver bare mod. Det er helt sikkert, at virksomheder ikke ville gøre det, hvis der ikke kom noget tilbage.

5) Velgørenhed. Når du deltager i velgørenhedsarrangementer, vil du for det første få mere energi og en rigtig god mavefornemmelse. Men derudover vil du stensikkert møde andre mennesker, som giver dig noget af deres energi, netværk og ressourcer. Det er nemlig oftest meget ressourcestærke mennesker, der deltager i velgørenhed.

Pøj pøj med det :-)

Hej med dig :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 19:43

Hej Tommy

Tak for dit indlæg, meget beskrivende - måske er ham Hr. Thorborg alligevel ikke helt tabt bag dansen :) - flere meninger/holdninger er dog velkomne stadig.

Bendtsen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)