Hej Alle Jeg har tænkt mig at starte en butik op der primært skal sælge tøj af forskellige kendte mærker. Men hvis jeg får tilbudt nogle gode varepartier kan det tænkes jeg vil overveje at sælge andre ting også. I den sammenhæng har jeg sikret mig domænet www.the-shop.dk der skal bruges informativt, til at oplyse om nyheder og åbningstider m.m. Men hvad syntes i om butiksnavnet "The-Shop" mange der har hørt det siger at det er dårligt fordi det ikke minder dem om en tøjbutik, men tænker det er fordi jeg ikke har "brandet" det endnu, for The Body Shop sælger jo heller ikke kroppe ;-) og hvordan minder Nielsen's om navnet på en tøjbutik? Jeg tror at jeg kan bygge et stærkt let genkendeligt brand op omkring The-Shop, men.. Hvad er jeres mening om navnet? |
Hej.
Jeg syntes det minder mig om en butik der sælger te. Men ellers vil jeg give de andre som du taler om, ret i at det skal hedde noget som kan fortælle folk hvad du sælger.
The Body Shop sælger noget TIL kroppe (hvis jeg ikke tager fejl) og Nielsen kender jeg ikke, men er sikkert et gammelt navn fra en alm. butik, som så her i de nye tider, har lavet en webbutik også, og derfor ikke skiftet deres navn ud, fordi de har mange kunder der kender deres navn.
Set med SEO øjne og med googlebottens øjne, så er det bedst at have et godt søgeord i sit navn, når du skal til at linke rundt omkring fra, og ind til din side. El. når kunder linker til din side, så indeholder linket et godt søgeord.
Jeg er ikke ekspert, men har fået det her fortalt, men hvis der er nogen der mener anderledes, så hører jeg gerne efter :-D
Hilsen
Michael
www.maler-maling.dk (tjek lige navnet! 2 gode søgeord) ;-D