Jeg har varieret alle mine tekster i rigtig mange kataloger. Du bliver bims i hovedet af det til sidst.
Når det er sagt har jeg både set nogle af de absolut bedste til SEO kopiere tekster en masse, for deres store kunder på linkkataloger. Plus at jeg kan se en del andre som ikke bliver straffet for det.
Så hvad der er op og ned ved jeg ikke, men varier dem for en sikkerheds skyld
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Når det er sagt har jeg både set nogle af de absolut bedste til SEO kopiere tekster en masse, for deres store kunder på linkkataloger.
De bedste kan også blive trætte af at skrive unikke tekster, eller tidspresset :) Måske har de for meget efterspørgsel og kan derved ikke nå at udføre arbejdet ordentligt med de ressourcer de besidder. Det er ihvertfald ingen garanti at et firma er de bedste til SEO, det kræver mindst ligeså meget at de interesserer sig for at gøre et ordentlig stykke arbejde for netop dig. !
Jeg kan love jer for, at man bliver bims i hovedet.
Jeg er igang med et temmeligt stort projektLatamba som er en rejsesite. Hvad den helt præcis går ud på får folk at se om et par måneder, når den bliver lanceret.
Men til hjemmesiden har vi valgt selv at skrive rejseguides til alle vores destinationer OG det bliver man bims i hovedet af
Først skal man læse en masse om destinationen og efterfølgende selv skrive det med egne ord
Men når det så er overstået, så kommer det sjove
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Hehe ja , jeg er glad for at jeg har fået overstået det meste med min rengøringsside. Nu skal jeg så i gang med nogle andre projekter. Det styrker ens kreative vinkel , det helt sikkert :-)
Man skal bare huske at størstedelen af ens konkurrenter ikke orker, eller kan betale sig fra sådan et kæmpearbejde.
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Det jeg mente er at det kun er DE FÅ der betaler sig fra det. Du skal virkelig ryste op med den store pengepung, hvis du skal have en ansat til både at lave off og onsite SEO, plus unikke beskrivelser til kataloger, artikler, blogs og kommentarer på relevante debatforum. Udover det er der nadre også faktorer man skal arbejde med. Så det koster store penge at komme til tops, eller virkelig meget arbejde og studier selv. Som sagt så er der rigtig mange der ikke orker det, så hvis du orker der, har du rigtig gode chancer , selv i brancher med hård konkurrence.
Husk at selvom du er oppe imod top SEO folk, har de også andre projekter de skal tage sig af. Men hvis de selvfølgelig er 100 % dedikeret til et projekt over LANG tid, så slår de dig. I hvert fald på 1`ste pladsen.
Udholdenhed er den hemmelige ingrediens i SEO :-)