Hej. Jeg har lige et spørgsmål til alle wordpress eksperterne... Jeg har denne side, www.betcoop.com og kunne godt tænke mig at ændre lidt på den... Spørgsmål 1: Kan man lave et indlæg som ALTID står øverst på ens blog på forsiden...? altså en form for Velkommen-tekst... og så derefter kommer andre indlæg løbende som de bliver skrevet ind... Hvis man kan det... Hvordan gør man så.? Spørgsmål 2: Er det muligt at ligge et reklamebanner ind oven over det almindelige forside banner..? og hvis muligt hvordan..? spørgsmål 3: Er det muligt at gøre det almindelige forside banner mindre i højden..? altså det almindelige banner hvor éns website navn indgår... og hvordan. Jeg ved ikke om dette er avanceret eller om det er standard spørgsmål for jer wordpress hajer men håber i kan hjælpe mig... på forhånd tak mange gange for jeres svar J. Østergaard
|
jioes:Spørgsmål 1: Kan man lave et indlæg som ALTID står øverst på ens blog på forsiden...? altså en form for Velkommen-tekst... og så derefter kommer andre indlæg løbende som de bliver skrevet ind...
Du skal vælge i boksen udgiv, der er en mulighed under synlighed, der hedder klistr dette indlæg til forsiden.
jioes:Spørgsmål 2: Er det muligt at ligge et reklamebanner ind oven over det almindelige forside banner..? og hvis muligt hvordan..?
spørgsmål 3: Er det muligt at gøre det almindelige forside banner mindre i højden..? altså det almindelige banner hvor éns website navn indgår... og hvordan.
Ja begge kan lade sig gøre, det kræver en "lille smule" kode arbejde. Det er lidt bøvlet at forklare, og du skal kunne en lille smule kode.
Dbh
Morten.