Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrolpanel - Webhotel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler nogle hardcore Linux profiler som er dygtige indenfor web branchen på server-siden. Dvs avanceret administration af mail, web, mysql, ftp, og sammenkode disse kompetencer til et API.

Det er lidt af en udfordrende opgave jeg står overfor. Og jeg har behov for ekstern hjælp.

Det drejer sig om at lave et kontronpanel til virksomheden og til kunden som gør det muligt at administrere og konfigurere webhoteller både for udbyderen (administratorere) og for kunden (domænernes brugere).

Hvis i kender one.com så ved i hvad jeg snakker om.

Jeg ved at der skal investeres en del i dette, og at der kræves meget tid og samarbejde på kryds og tværs.

Det skal være muligt for udbyderen at oprette nye webhoteller fra modtagende bestillinger.

Og for kunden skal det være muligt at administrere og oprette mailkonti, dns, cms oprettelse, spam, statistikker, Filemanger osv.

Og NEJ jeg er ikke interesseret i en færdig OpenSource løsning eller Plesk o.l. (betalings)løsninger :-) Så undlad venligst kommentarer der peger i den retning. Det skal kodes og laves fra bunden af.

Jeg lægger meget vægt på sikkerhed.

Sætter pris på jeres indslag.

Mvh

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har arbejdet en del med server-automation, og jeg har også nogen års erfaring fra sikkerhedsbranchen og kan uden tvivl hjælpe dig med dit problem, smid mig en mail på mmc@specialhosting.dk så kvitterer jeg med et CV.

Dbh

Mikkel

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)