Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra hobby til fuldtidsbeskæftigelse - Hvordan ?!?!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Ikke så meget endnu! Jeg har ikke fået kortbetaling i shoppen endnu, men får Paypal op at køre snarest, det håber jeg hjælper.

Jeg har 90% af mit salg på Trendsales, hvor jeg også reklamere for shoppen, men indtil der er kortbetaling foretrækker kunderne at handle via Trendsales.

Har fået 3 ordrer på shoppen, men ved faktisk ikke hvor de har fundet den :-)

Idéer til markedsføring er meget velkomne.

Og til Tonny, tak igen, det kan være jeg vender tilbage for at benytte mig af dit tilbud.

Vh Charlotte

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 16:18

Du kan evt. bestille "Crush It!" af Gary Vaynerchuk. Den har undertitlen "Why now is the time to cash in on you passion".

Jeg har lige modtaget den med posten (Via Amazon), og den ser ud til at passe meget godt på lige præcis det, du efterspørger :-)

Pøj pøj med det!

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 16:20

Hej Charlotte,

Tillykke med din flotte webshop. Jeg tror, at designet passer rigtig godt til målgruppen.

Angående markedsføring vil jeg virkelig anbefale dig at fokusere meget på sociale medier som Facebook. Rigtig mange af dine potentielle kunder befinder sig her. Du kunne f.eks. skabe noget aktivitet omkring din fanside på Facebook ved at holde nogle spændende konkurrencer. Det tror jeg ville give godt.

Ellers bør du også overveje affiliate marketing. Det er en genial salgsmetode for en webshop.

Held og lykke med det!

Mvh Alexander

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 17:27

Hej Charlotte

For at folk finder shoppen skal den højt op i google, det tager dog noget tid (og koster også ofte lidt..)

læs evt. nogle af opslagene her på siden om SEO, Meget kort så den grundliggende del af arbejdet at finde de ord man gerne vil findes på og bruge dem i teksten, samt i de beskrivelser man kan skrive når man opretter produkter...

Et andet tip er at sørge for at folk kommer tilbage og at de anbefaler dig til venner og bekendte. Nu kan jeg se du allerede bruger Facebook på din side og det er bestemt en god start, man kan også vedligge små reklameting så som kuglepenne og lignende når man sender varer ud. Din lilla farve er så karakteristisk at eksempelvis en kuglepen vil skille sig ret meget ud!

Et friskt Aminotilbud er heller ikke af vejen, eksempelvis en rabatkode der giver XX% resten af måneden, skal nok give lidt opmærksomhed.

Efter at have kikket på din side igen, fandt jeg er par småting jeg ville studse over hvis jeg var kunde:

Dine informationer om handelsvilkår mm er godt gemt, hvis jeg ville købe en vare til under 700 kr. vil jeg gerne hurtigt vide hvad fragt bliver.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 18:50

Tusind tak igen, jeg prøver af få det lidt mere frem mht. leveringspriser når man køber for under 700 kr.

Og billederne ja, der skal bedre kvalitet, men mange af dem har jeg taget selv med et alm. digitalkamera, og deraf kvaliteten.. Håber at få en god fotograf til at hjælpe mig, men har bare ikke lige økonomien til at bruge penge på lige det.

Mht. affiliate marketing, jeg vil meget gerne have en helt kort og konkret beskrivelse af hvad det egentlig er - forstår det ikke helt !

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:54

Kvindeting.dk v/Charlotte M. Larsen:

Tusind tak igen, jeg prøver af få det lidt mere frem mht. leveringspriser når man køber for under 700 kr.

Og billederne ja, der skal bedre kvalitet, men mange af dem har jeg taget selv med et alm. digitalkamera, og deraf kvaliteten.. Håber at få en god fotograf til at hjælpe mig, men har bare ikke lige økonomien til at bruge penge på lige det.

Mht. affiliate marketing, jeg vil meget gerne have en helt kort og konkret beskrivelse af hvad det egentlig er - forstår det ikke helt !

Hej

angående billeder så kræver kan du sagtens lave ret gode billeder selv, det kræver ikke ret meget.. du er velkommen til at sende mig et par stykker, så skal jeg nok komme med kommentarer til forbedringer mm.

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 9. Mar 10
Skrevet kl. 22:07

Hej Thomas,

Tusind tak, jeg vil sende dig et par imorgen, vil da meget gerne have et par gode råd :-)

Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 06:07

Hej Charlotte

Flot side du har

Bemærkede du solgte via trendsales. Hvad giver du som selvstændig for at annoncere der?

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 06:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes du skal vente med at tage det store spring. Du er så heldig at du både har en rigtig spændende hobbyvirksomhed og et job som lønmodtager, som du er glad for. 

Hvis jeg var dig, ville jeg derfor vente tiden an. Du kan sagtens udvikle din forretning i din fritid, og når den så en skønne dag laver et acceptabelt overskud hver måned, så kan du tage springet og dedikere alt din tid til din virksomhed.
Jeg tror at du, hvis du tager springet nu, risikerer at miste passionen for din virksomhed, fordi det lynhurtigt bliver hverdag, hvor det handler om at få mad på bordet og få betalt regningerne. 

Du kan eventuelt prøve at nedskrive nogle målsætninger og en tidshorisont, f.eks.

Januar 2011: Overskud på +15.000 før skat.
Belønning: Gå på deltid eller 2-3 måneders orlov.

Januar 2012: Overskud på +30.000 før skat.
Belønning: Tag det store spring og fokuser 100% på virksomheden. 

Tallene er taget ud fra den blå luft, men det er mere for at vise dig hvordan du kan skabe en decideret plan for hvornår du er klar til at tage springet. 

Affiliate Marketing kan du læse mere om her.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)