Vi leder efter en webshop som vi kan bruge som reference, derfor gør vi det gratis. Optimeringen vil bestå af en rapport med forbedringer samt rådgivning (vil ske telefonisk).
I første omgang er vi ude efter webshops som har en del besøgende om dagen, helst +300.
Ønsker du en gratis optimering, så skriv det her på Amino med jeres URL og send mig en mail på nb@curomedia.dk med dit besøgstal, hvis du ikke ønsker at andre skal vide det.
Glæder mig til at høre fra jer!
Med venlig hilsen Nikolaj Bomann
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Vi leder efter en webshop som vi kan bruge som reference, derfor gør vi det gratis. Optimeringen vil bestå af en rapport med forbedringer samt rådgivning (vil ske telefonisk).
I første omgang er vi ude efter webshops som har en del besøgende om dagen, helst +300.
Ønsker du en gratis optimering, så skriv det her på Amino med jeres URL og send mig en mail på nb@curomedia.dk med dit besøgstal, hvis du ikke ønsker at andre skal vide det.
Glæder mig til at høre fra jer!
Med venlig hilsen Nikolaj Bomann
Godt tilbud jeg har dog ikke shops på min side den svinger imellem hemmelighed det er meget med sæson at gøre at folk søger striptease i juletiden mv.med er over 300 dagligt besøgene
ønsker dog også webshops til siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Godt tilbud - Sådan driver man en moderne forretning.
Jeg vil gerne tage i mod jeres tilbud, dog har jeg ikke heeelt en webshop. Det er baseret på; Trafik -> Min "Blog" -> Butik
Hvis I kan forøge procentdelen af dem der klikker videre, når de lander på mine sider (også kaldet secondary klik), ville det være perfekt.
Jeg lover tilgengæld en god tekst om jer, samt god omtale næste gang jeg hører folk snakke om konverteringsoptimering. Er resultatet godt, skal der nok også være en økonomisk bonus til jer.