Udmærket design Bemærket ligge dette her kunne forbedres Titlen alt for kort husk google viser op til 67 tegn jeg mener denne <title>BetterLive</title> lav en sælgende tilte til google. Kontakt information skrevet alt for småt , jeg kunne næsten ikke se CVR nummer , husk det giver bedre overblik at have alle kontakt informationer på en kontaktside Kontakt formular er altid bedste at have siden , da ikke alle har out look ekspres på deres computer , derved skal kopier mail over i sin webmail Kontakt telefon nummer er alt tid godt mange elsker den personlig kontakt Telefon nummer og CVR nummer på alle undersider giver troværdighed . Blogs nyheds siden altid godt søgemaskiner elsker tekst |
Jeg håber I alle ser dette.
Mange tak for rigtig gode kommentarer.
Det er min første shop, og jeg læser overordnet set følgende:
- Lækkert design - Glædeligt
- Ingen kan se hvad jeg sælger - Fedt at jeg bliver opmærksom på det, den skal tænkes igennem. Har I nogen gode ideer til at beskrive det???
Det er faktisk ret så fedt, det er forskellige personlige udviklings rapporter - Som kan købes og downloades de er sat op i lækkert format.
BetterLive har drillet mange af jer - Interessant, den vil jeg tygge videre på:-)
Og så nogle tekniske ting (som jeg ikke helt selv forstår), men som jeg vil tage videre.
Rigtig fedt med disse input tak for det - Og tøv ikke med at give forslag til, hvordan jeg mere tydeligt kan beskrive hvad jeg sælger.
Venligst
Michael