Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside - blog- webshop & integration af disse og hvilke løsninger skal vælges ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Big SmileHej alle !

WinkKan I hjælpe mig endnu engang - på forhånd tak

Kunne tænke mig det kunne være lidt a la www.aisen-el.dk  Synes denne opfylder meget godt mit behov og i særdeleshed med målgruppe/segment inddelingen - Privat - erhverv m.m.

• Derudover skal jeg have lavet en blog inden for maling og boligrenovering.
  • Og en webshop med maling og ca. op til 100 varenumre.

Her er jeg bl.a. i tvivl om pågældende skal være på flere domæner har i forvejen www.raad-mal.dk og www.hentmalertilbud.dk eller bare på et domæne.

Hvis flere domæner skal der så være blogge til hver f. eks. et til malervirksomhed www.raad-mal.dk og en blog til webshop. Og kan denne webshop også lavet i wordpress ? Ved at det kan hjemmesiden laves i og også bloggene.

Eller skal man hellere vælge et andet system f.eks. joomla eller de åbne webshop system som findes f.eks. Magento m.m. ?

Kan I svare mig på dette ?

Min nuværende løsning udløber 14. juni 2010. og er i SMSet WEBSMART. 

YesPå forhånd tak for konstruktive forslag. Det "haster" mest med hjemside og tilhørende blog.

De bedste hilsener,

Ib Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:30

Hej Ib

Vedr. wordpress design og det tekniske setup, så kan vi hjælpe dig. Du er meget velkommen til at læse mere om hvad vi kan hjælpe med i forbindelse med wordpress design

Vi kan være behjælpelige med både det tekniske og det grafiske, så du får en køreklar løsning, klar til at smide indhold ind i :)

Det lyder til at du har flere ønsker og idéer udover et normalt setup, så det vil kræve en nærmere snak at give en pris, men hvis du kontakter os eller mig, så kan vi jo snakke lige hyggelig ping pong og du kan få en helt uforpligtende oplæg og pris, samt eksempler på hvad vi tidligere har lavet.

Mvh.

Lars

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 01:34

Hej IB

Jeg kan levere dig en rigtig billig og god løsning, med det hele du søger.

Kontakt mig endelig på mecci@live.dk

Med venlig Hilsen

Arlo

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 01:58

Jeg ville anbefale dig at få det lavet i Magento, her kan du have lige så mange webshops som du vil. Jeg har personlig 3 webshops som kører i den samme back end uden nogle problemer.

Der findes mange forskellige extensions,  både gratis og nogle som du kan købe dig til. Jeg ved bl.a. at der findes en gratis blog extension.. Har selv brugt den på et tidspunkt, men er gået fra det igen.

Jeg kan hjælpe dig med designet og opsætningen til en god pris. Jeg kan desuden tilbyde dig at stå for driften af shopsene , for en lille pris om måneden. Så du får mere tid til at lave andet arbejde

Skriv en mail til info@2cagency.dk, hvis du ville hører nærmere omkring det. Du må også gerne skrive et bud på hvad du havde tænkt dig at det skulle koste. ( Er til at handle med):)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:38

Big SmileHej alle !

YesTak for jeres svar.

Men det jeg oplever som amatør er, at det og skulle have lavet en ny hjemmeside er på "tværvs" af mange "brancher" designer - programmør - SEO ekspert - tekstforfatter m.m.

Derfor så jeg netop her i dette iniativ muligderne for at kunne få nogle kommentarer tværfagligt. 

Derfor forsøgte jeg mig med min problemstilling. Jeg ved godt jeg kan lægge opgaven ud på freelancer. Men jeg mener det er mest formålstjenligt når jeg selv kender behov - krav - vilkår m.m.

Således at bud kan gives på noget håndgribeligt og sammenligneligt. I stedet der bliver blandet æbler- pærer-blommer m.m.sammen.

WinkJeg bad ikke om at få nogle pristilbud, men en stillingtagen til nogle forskellige forhold jeg som udeforstående skulle være opmærksom på. 

Desværre oplever jeg i mange af trådene, og ikke mindst når det gælder hjemmeside så bliver der bombet med det ene pristilbud efter det andet. 

Venlig hilsen,

og på forhånd tak

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

WinkP.S. I er fortsat alle velkomme - hvis I ellers gider, at komme med nogle kommentarer til de af mig opstillede problemstillinger

Fra Albertslund
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 82
Fra  IEX Skrevet kl. 12:10

Vi har aftalt at snakke sammen efter påske - så lad os gøre det :) Rigtig god påske.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 12:25

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Big SmileHej alle !

WinkKan I hjælpe mig endnu engang - på forhånd tak

• Konkret skal jeg have lavet en ny hjemmeside (www.raad-mal.dk) gerne i open gratis system (Word Press m.m.).

Kunne tænke mig det kunne være lidt a la www.aisen-el.dk  Synes denne opfylder meget godt mit behov og i særdeleshed med målgruppe/segment inddelingen - Privat - erhverv m.m.

Tror jeg har svaret på dette i et af dine tidligere indlæg!

• Derudover skal jeg have lavet en blog inden for maling og boligrenovering.
  • Og en webshop med maling og ca. op til 100 varenumre.

Her er jeg bl.a. i tvivl om pågældende skal være på flere domæner har i forvejen www.raad-mal.dk og www.hentmalertilbud.dk eller bare på et domæne.

Jeg synes du skal bruge Raad-mal.dk til hjemmeside og blog - og hentmalertilbud.dk som tilbudsside

Hvis flere domæner skal der så være blogge til hver f. eks. et til malervirksomhed www.raad-mal.dk og en blog til webshop. Og kan denne webshop også lavet i wordpress ? Ved at det kan hjemmesiden laves i og også bloggene.

Web-shop kan laves i WordPress - men jeg tror nok de fleste anbefaler et andet system - nu lyder din webshop jo ikke "kæmpestor", så det ville nemt kunne lade sig gøre

Eller skal man hellere vælge et andet system f.eks. joomla eller de åbne webshop system som findes f.eks. Magento m.m. ?

Kan I svare mig på dette ?

Min nuværende løsning udløber 14. juni 2010. og er i SMSet WEBSMART. 

YesPå forhånd tak for konstruktive forslag. Det "haster" mest med hjemside og tilhørende blog.

De bedste hilsener,

Ib Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk 

Venlig hilsen

Bennie Larsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)