Hej alle !
Kan I hjælpe mig endnu engang - på forhånd tak
- Konkret skal jeg have lavet en ny hjemmeside (www.raad-mal.dk) gerne i open gratis system (Word Press m.m.).
Kunne tænke mig det kunne være lidt a la www.aisen-el.dk Synes denne opfylder meget godt mit behov og i særdeleshed med målgruppe/segment inddelingen - Privat - erhverv m.m.
Tror jeg har svaret på dette i et af dine tidligere indlæg!
- Derudover skal jeg have lavet en blog inden for maling og boligrenovering.
- Og en webshop med maling og ca. op til 100 varenumre.
Her er jeg bl.a. i tvivl om pågældende skal være på flere domæner har i forvejen www.raad-mal.dk og www.hentmalertilbud.dk eller bare på et domæne.
Jeg synes du skal bruge Raad-mal.dk til hjemmeside og blog - og hentmalertilbud.dk som tilbudsside
Hvis flere domæner skal der så være blogge til hver f. eks. et til malervirksomhed www.raad-mal.dk og en blog til webshop. Og kan denne webshop også lavet i wordpress ? Ved at det kan hjemmesiden laves i og også bloggene.
Web-shop kan laves i WordPress - men jeg tror nok de fleste anbefaler et andet system - nu lyder din webshop jo ikke "kæmpestor", så det ville nemt kunne lade sig gøre
Eller skal man hellere vælge et andet system f.eks. joomla eller de åbne webshop system som findes f.eks. Magento m.m. ?
Kan I svare mig på dette ?
Min nuværende løsning udløber 14. juni 2010. og er i SMSet WEBSMART.
På forhånd tak for konstruktive forslag. Det "haster" mest med hjemside og tilhørende blog.
De bedste hilsener,
Ib Abildgaard, H.D.
RÅD & MAL
www.raad-mal.dk
Venlig hilsen
Bennie Larsen