Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er nu SEO Klar, nu er turen kommet til Adwords, men er forvirret :(

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har igennem 1 år arbejdet med SEO på 2 hjemmesider, og betegner nu mig selv som SEO Nørd.
Ikke som Prof SEO mand, men bedre end de fleste og ikke mindst flittig :)

Nu er turen kommer til Adwords, indtil videre har min holdning været at der var sgu ingen som klikkede på de skide annoncer, men det viser sig så at jeg er helt skæv på den :)

Har nu løst E-Pusher for tredje gang på 2 uger, og da jeg ikke har en webshop, men har 2 hjemmesider som kræver større salgsarbejde efter en henvendelse, så har jeg svært ved at drage nytte af det som alle skriver, nemlig at man skal udnytte konverteringsresultatet og osv.

Så jeg efterspørger materiale på nettet som beskriver Adwords bedste muligt, hvordan virker det, hvordan sætter man det bedst op, hvordan får man mest for pengene osv.

Et bonus spørgsmål kan være, hvordan finder jeg ud af hvad folks "long tail" søgninger er?

Johnny

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 64
Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 20:52

Genialt, jeg er allerede igang :)

tak tak

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:06

Johnny Hansen:

Et bonus spørgsmål kan være, hvordan finder jeg ud af hvad folks "long tail" søgninger er?

Her er nogle metoder:

Du har formentligt noget statistik på hvilke søgeord/sætninger folk har brugt for at finde din side organisk.

Hvis du har en søgefunktion på din hjemmeside, så sørg for at få gemt de søgeord/sætninger der bruges.

Hvis du byder bredt på AdWords, så kan du se den eksakte søgning ved at sætte et flueben ved søgeordet og vælge "se søgeudtryk".

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)