Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES: Rengøringsselskab...

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel & Nanna!

Vi har snakket en del om at starte et rengørings firma op, især efter vi har hørt at vores Kommune vil udbyde rengøringen. Men vi har også snakket om sommerhus rengøring, Men vi har desværre ikke erfaringen med priser osv. Men vi er da friske på at starte op*SS*

Hilsen

Dennis & Trine

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra Midtjylland
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 19:10

Ja vi forventer også at der er stor efterspørgsel og meget at komme efter her i foråret...

Vi har tidligere kunder vi trækker lidt på igen, da vi kom godt udad det dengang.

Både lokale og landsdækkende

Nanna

Bliv medlem af Rengoringsgruppen.dk og få flere kunder

Fra Midtjylland
Tilmeldt 19. Feb 10
Skrevet kl. 19:17

Hej Dennis og Trine.

Når du siger sommerhus rengøring så tænker du på ved fraflytning af gæster ?

Vi har kontakt til et par udlejnigssteder af sommerhuse, nu ved jeg ikke hvor i landet i bor ?

Men du er meget velkommen til at hoppe ind på siden, den er kommet online nu kan jeg se.

Nanna

Fra Hørve
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 19:32

Nanna:

Hej Dennis og Trine.

Når du siger sommerhus rengøring så tænker du på ved fraflytning af gæster ?

Vi har kontakt til et par udlejnigssteder af sommerhuse, nu ved jeg ikke hvor i landet i bor ?

Men du er meget velkommen til at hoppe ind på siden, den er kommet online nu kan jeg se.

Nanna

Ja det er at man lige skal ud med kluden når gæsterne har forladt sommerhuset.

Vi bor i Odsherred det ligger Nordvestsjælland.

H.H. Fotografen. www.hh-fotografen.dk  Webprogramering. H.H Production Alarmer & Vagtservice

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:34

Big SmileHej Nanna & Mikkel !

Vældig god ide, med et samarbejde håndværkere imellem.

Men som bl.a. også Jimmy Hove et sted skriver er det også meget vigtigt, at man har anden erfaring og kompetancer at trække på, end  det med "blot" rengøring, f.eks. prisfastsættelse/kalkualtion - jura - markedsføring - salg - IT m.m. Og pas nu på med for meget konsulent rådgivning, med mindre det er erfare folk netop indenfor rengøring. Revisorer, advokater og andet "godtfolk" m.m. findes "sku" alle vegne.

Også her gælder det at praktik er en ting og teori noget andet.

WinkI dette samarbejde sørg også for at få de "rigtige" netværksdeltagere, brådne kar er der alle steder.

Sørg for at have en ordentlig samarbejdsaftale jer imellem, også indeholdende etiske og moralske normer og regler. Uden en forståelse for dette kan en hvilken som helst "kæde" gå til grunde.

IdeaVi var nogle stykker der sidste sommer forsøgte os med et håndværkernetværk http://www.håndværker-team.dk/ Dette blev ikke nogen succes trods gode intentioner. Selvom iden med mere var vældig god.

Den stærkeste kæde er aldrig stærkere end det svageste led. Vi havde for mange svage led, som netop er dem som først og fremmest bliver tiltrukket.

Big SmileMen få I nu så stor hast og vækst på, at I også kommer til at mangle en maler, er I meget velkomme, også med andre ting. Herunder også drøftelse af koncept tilpasning.

WinkSelv er jeg ikke i tvivl om at netværk og online markedsføring er vejen frem.

Men netop håndværkergruppen har ikke traditioner inden for dette. Derfor har de store i branchen også forholdsvist let spil i kommuner, store erhvervsvirksomheder m.m.

De bedste hilsener for fremtiden

Big SmileIb Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk 

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 19:36

Hej Nanna

Jeg vil meget gerne høre mere om dette – er startet som selvstændig inden for rengøring og har været i branchen siden 1982.

Jeg befinder mig i Nordsjælland – og min website kan findes på www.god-rengoring.dk , 

Med venlig hilsen

Jannie Hemmingsen / JH service

Fra Midtjylland
Tilmeldt 19. Feb 10
Skrevet kl. 20:02

Hej Jannie

Kan du ikke slå privat beskeder til så kan jeg sende dig lidt info :-)

Nanna

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 20:11
Fra Midtjylland
Tilmeldt 19. Feb 10
Skrevet kl. 20:17

Hej Jannie.

Jeg har sendt dig en mail retur, spørg endelig hvis der skulle være andre spørgsmål

Nanna

Fra Midtjylland
Tilmeldt 19. Feb 10
Skrevet kl. 09:06

Hej Ib.

Det samarbejde vi laver med rengøringselskaberne er ikke bindende på nogen måde.

Vores kunder betaler et beskedent beløb og så begynder vi at arbejde for at finde kunder.

Når vores kunde er ude ved en opgave kan vores kunde altid selv aftale videre med virksomheden om hvordan det fortsat skal forgå, vi skaber bare kontakten.

Nanna

Side 2 ud af 5 (49 indlæg)