Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du gerne vide om en bog, før du køber den?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj Aminoer,

Snart sker det store for mig, at jeg kan sidde med "Ildsjælenes bog" i hænderne. Det betyder også, at jeg skal i gang med at sælge den. Jeg har styr på pressedelen og webshoppen er ved at blive lavet.

Men jeg vil gerne lave en "reklamevideo" for bogen. I den forbindelse har jeg brug for lidt input, så det ikke bare bliver mig, der fabler løs om den i øst og vest. Jeg har prøvet at søge lidt på nettet på reklamevideoer for bøger, men jeg har ikke kunnet finde så mange.

Derfor håber jeg, at du kan hjælpe mig lidt. Hvad vil du gerne vide om en bog, inden du beslutter dig for at købe den?

(Jeg er ikke interesseret i tilbud på at få lavet videoen - jeg laver den selv).

På forhånd tak

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 10:53

Hvis andre har samme problem, har jeg nu fundet ud af, at man kan skrive "Book Trailer" på Youtube, og så kommer der mange videoer frem.

Men jeg er stadig interesseret i folks umiddelbare overvejelser, når de skal købe bøger :-)

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 11:07

Jeg vil gerne tilbyde min rådgivning. Jeg tager et honorar, og plejer at friste med at du kan lade være med at betale, hvis du ikke mener min rådgivning var pengene værd.

Rådgivningen udfører jeg via nettet, og handler ikke om indholdet til din video, men om hele salgssetuppet. En video er et godt element heri, så den del har du på plads.

Min seneste kunde har ud fra min rådgivning opbygget et meget effektfuldt nyhedsbrev, og da han lancerede sin eBook konverterede han til flotte 15%. Bogen bliver anmeldt i det førende magasin i hans niche i næste måned, og min kunde får ydermere lov at skrive en artikel om sin skriveproces.

Send mig en privat besked hvis det har interesse.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 11:48

Hej Hr. Økonomisk Uafhængig,

Jeg noterer mig dit tilbud og venter evt. tilbage, hvis det passer ind i mine rammer og tilgang til projektet.

Mvh

Tommy

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For det første vil jeg have spørgsmål på de klassiske spørgsmål: Hvem, hvad, hvorfor. 

Det næste jeg leder efter er et indtryk af, hvilken værdi din bog vil skabe for mig, og hvilke problemer din bog løser for mig.

Mere behøver jeg sådan set ikke. Hvis jeg føler prisen står mål med det jeg får ud af bogen, så smider jeg bogen i kurven. 

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 14:31

Super, mange tak. Det er guld værd for mig!

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:15

BZR:

Det næste jeg leder efter er et indtryk af, hvilken værdi din bog vil skabe for mig, og hvilke problemer din bog løser for mig.

.. i forlængelse heraf bliver jeg nødt til at nævne, at du måske skal se om du kan nå at ændre titlen. Det lyder som om det er sent i processen, men titlen har intet signal i den her retning.

Af de to titler "Golfundervisning" og "Sådan slår du chefen i golf" sælger 2'eren røven ud af bukserne, hvis du kan stille et scenarie op, hvor alle andre omstændigheder end titlen er ens.

Faktisk kan en ukendt forfatter af Chef-bogen slå en golf-pro i den konkurrence. Det ER bare den med chefen man tager ned fra hylden... fordi den giver udtryk for at at den opfylder et behov.

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 15:59

Hr. Økonomisk Uafhængig:
.. i forlængelse heraf bliver jeg nødt til at nævne, at du måske skal se om du kan nå at ændre titlen. Det lyder som om det er sent i processen, men titlen har intet signal i den her retning.

Tak for tippet. Jeg kan også se, hvad du mener. Denne bog egner sig dog ikke til at have en "Sådan ..."-titel.

Men det er klart, at jeg skal gøre det meget tydeligt for den enkelte, hvilke forskel bogen vil gøre for dem. For det kan den :-) Og det må jeg så gøre klart i de salgskanaler, jeg benytter.

Mvh

Tommy

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)