Så skal de sidste flasker lækker italiensk rødvin væk og derfor her et ekstraordinært godt tilbud.
300 flasker MezzoMondo 2005 til kr. 10.000 inkl moms og fragt (leveres i DK) Det er kr. 33,3 pr. flaske. Hvis man kigger priser på nettet, er de fra kr. 49,- til 65 pr. flaske uden fragt. (Det er ihvertfald hvad jeg har kunne finde den til)
MezzoMondo er blevet skamrost og ved en blind smagning vurderet til over kr. 100,- pr. flaske. Så du kan sagtens forære den væk til kunder eller drikke den til datterens komfirmation :-)
Skal du ikke lige bruge 300 flasker, så skriv og jeg finder en god pris på et lavere antal.
Lyder jo som et godt tilbud - men for ikke at smide 10.000 ud til noget ribenasaft, er det så muligt at købe en hurtig smagsprøve, eller ved du om den kan købes i handlen?
Har du nogen ide om, hvor længe en 2005´er kan gemmes?
Afhænger sig selvfølgelig af hvor du bor henne ? Hvis det er inærheden af f.eks. Kolding, kan jeg selv klare en smagsprøve. Ellers kan den købes forskellige steder på nettet.
Vedr. holdbarhed, så afhænger den af hvordan vinen opbevares. Denne vin har været opbevaret i kælder med lav temperatur + at flaskerne har ligget rigtigt, så kork proppen ikke tørre ud.
Men lad hører hvor du er fra og jeg kan undersøge noget med en smagsprøve.