to domæner på google - problem?
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
19-03-2010 kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej,
jeg kan se på google , at man kan finde min blog både via domænet http://iryna.dk men også fra wordpress domænet http://iryna24.wordpress.com . Er det et problem mht google? Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal ændre det.
Det er i det hele taget meningen, at kun domænenavnet uden wordpress er synlig.
Tak på forhånd,
Iryna.dk
Svar
Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Ralf Willers
Skrevet
20-03-2010 kl. 00:17
Svar
Hej Iryna Det ser ud til at du har købt domænet hos GratisDNS og lavet en Url Forward til http://iryna24.wordpress.com Det vil sige at du har lavet det hele bagvendt Jeg ville anbefale dig at anskaffe dig et webhotel som kan køre Wordpress, og så installerer din blog der. Herefter kan du pege domænet hen på en IP adresse hvor din blog ligger.
Svar
It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
20-03-2010 kl. 00:21
Svar
Det vil sige at det ikke er muligt hos GratisDns? Det håbede jeg ellers.. :-(
Svar
Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Ralf Willers
Skrevet
20-03-2010 kl. 00:23
Svar
Nej du skal have et webhotel hvor du kan lave en blog. Du får også flere muligheder på din Wordpress blog, når du selv installerer den.
Svar
It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
20-03-2010 kl. 00:33
Svar
men det kan man godt med en hostet wordpress version? altså en template version?
Svar
Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Ralf Willers
Skrevet
20-03-2010 kl. 00:42
Svar
Ja. Du køber et webhotel og uploader Wordpress på den. Herefter ændre du GratisDNS til at pege på det IP hvor din website ligger. Så vil du kunne bruge www.iryna.dk som din officielle adresse.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
20-03-2010 kl. 00:49
Svar
ok, det vil jeg gøre så. Er lidt irriterende at man kan se blogadressen. Tak for din hjælp!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
20-03-2010 kl. 15:57
Svar
En bedre mulighed er at beholde din WordPress.com-blog, men bare pege dit domæne derhen . Det koster $10 om året. Der er ikke tale om en viderestilling, men om en løsning, hvor iryna.dk bliver bloggens adresse.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
20-03-2010 kl. 16:17
Svar
ok, men hvordan gør jeg det inde hos GratisDns?
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
20-03-2010 kl. 16:19
Svar
Ok, hvordan gør man så det inde hos gratisdns? det har vi nemlig aldrig fundet ud af.
Svar