Jeg har et enkeltmands firma med CVR nummer, og et andet enkeltmand firma under samme CVR nummer, men med et SE nummer. Det med CVR nummer har jeg indberettet til skat, med indtægter og udgifter. Men det andet firma har der ingen aktivitet været så det er bare 0. Skal det også indberettes, til skat når der hverken har været ind- eller udgifter, og i så fald hvor gør jeg det henne?
Det er på min selvangivelse at jeg har indberettet for mit ene firma, det hvor der har været indkomst og udgift. Hvor indberetter jeg det andet firma der er i 0, på min selvangivelse, og skal jeg have det med, når der ikke har været aktivitet i det frma?
Det er på min selvangivelse at jeg har indberettet for mit ene firma, det hvor der har været indkomst og udgift. Hvor indberetter jeg det andet firma der er i 0, på min selvangivelse, og skal jeg have det med, når der ikke har været aktivitet i det frma?
Nej, i og med det er 0, og stadig er under dit nuværende CVR-nr., så er det jo indberettet.
Havde du haft indtægter og udgifter i det, skulle du have indberettet det samlede beløb for alle under det samme CVR-nr.