Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forslag til forbedringer til min nye blog http://iryna.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg har fået lavet en blog om mig selv og vil i den forbindelse høre, om du vil give mig input til http://iryna.dk ?

Du må meget gerne være hård ved mig, for ellers lærer jeg det aldrig ;)

Dertil skal der siges at det er min allerførste blog og at jeg håber at kunne forbedre bloggen hen ad vejen, at den bliver så overskuelig og lækker som mulig. Så... fyr løs!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:15

Enkelte og overskuelig hjemmeside Yes

Af gørende for hvordan jeg vil vurdere siden

Hvilken af disse her 2 ting er siden for?

Formålet med siden er det arbejdes relateret

Personlig for venner og familie ?

Virker som mig som om den er personlige med der står intet om familie bolig forhold?

Der er ikke skrevet om referencer hvad du laver af arbejde og kan?

Synes det virker som satset på ingen af delene, dog lidt mod den personlige det ligner mest dette da du vil skriv om mit liv?

Men start med at skriv hvad du satser på gerne heri i tråden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:18

I første omgang er det nok en side, der skal ses som et forsøg. Jeg har aldrig været rigtig god til det her, men vil rigtig gerne lære noget om det.

Men sidens ide er at fortælle om mit liv. Hvordan det er at være udlænding i Danmark, hvad jeg har oplevet, hvad jeg oplever, hvad der driver og interesserer mig. Det skal være den røde tråd.

Men du har ret, jeg kunne jo skrive lidt mere om mig selv. Tak for input - hvis du har mere, så sig til.

Hvordan er designet? nu er det jo bare en af de templates, man kan låne hos wordpress. Er det fint nok? Og hvordan ser man på bannere i sådan en blog?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:46

Tror jeg forstået korrekt at det er en personlige

Skriv om familie

Hvordan kom du til Danmark

Hvordan er opstarten som udenlands dansker

skriv lidt grund ting om familie venner

Når du skriver blog indlæg kan linke til om den ven inden på blog hvad betyder denne ven , derved lav hvornår mødes denne ven hvordan udvikler det sig , så man kan følge en rød tråd med hver ven

Nye venner kommer der skriver du hvornår linker imellem venner hvornår de kom og hvad de relateret til dem , derved ved fest f.eks. flere mødes laver du vennen list disse kom til fest og linker til dem endnu bedre vis de også køre dagbog om sig selv at du linker til deres personlige blog.

Lav billedet galleri der er kategori inddelt i fester , hvor i mødes mv.

lav kategori inddelt tekster også med fester mv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:54

Hey

Som udgangspunkt er det altid en god idé at skrive blog i en hyggelig og nærværende tone - gør noget ud af dit sprog, og fortæl - som Michael også siger - gerne om dig selv.

Det er mange gange detaljerne der gør forskellen og fanger øjet. Du kan med fordel bruge billeder i dine indlæg ti at illustrere vigtige pointer mv.

En anden god idé er at bruge tag's - altså de små etiketter du putter på dine indlæg - det hjælper dine læsere med at finde rundt i de forskellige emner du skriver om.

Jeg savner at se hvad din blog skal handle om? Har du et særligt fokuspunkt - for så skal du gøre mere ud af det, for at du ikke ender i samme kasse som mange af de andre sludre-blogs. (ikke et ondt ord om sludre-blogs, de er hyggelige, men der er også rigtig mange af dem!)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00

Hej Trine og Mikael,

tak for jeres input.

Trine, du nævner den hyggelige og nærværende tone. Har du indtryk af, af det er noget der mangler på denne blog? For så vil jeg arbejde på det.

Jeg skal i gang med at definere bloggen nærmere, kan jeg høre :-) Det går jeg igang med nu.

Kom gerne med flere inputs ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

Hvordan definerer man hvad bloggen handler om? altså ment på den måde, hvor på bloggen definitionen skal være? "Om mig"? eller en artikel?

Tilmeldt 20. Mar 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:09

Iryna.dk:

Hvordan definerer man hvad bloggen handler om? altså ment på den måde, hvor på bloggen definitionen skal være? "Om mig"? eller en artikel?

På forsiden :) Alle de vigtigste informationer skal altid præsenteres først.

Personligt ville jeg også skaffe en bedre skabelon/template/theme eller hvad det nu hedder.

Held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40

ok, det med templayten synes jeg personligt lykkedes godt. Kunne i hvert fald ikke finde en der passede bedre. Men det må jeg jo lige tænke over så.

På forsiden, siger du. Men artiklerne rykkes jo altid nedad. Så vil jeg smide det ind ved "om Irina"

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)