Hej.
Jeg er i gang med at etablere et rejsebureau, og i den forbindelse har jeg brug for et ukompliceret CRM-program, som kan integreres i Outlook 2007. Mit nuværende Office 2007 er standardversionen, som desværre ikke indeholder Microsofts Business Contact Manager. Før jeg går ud og bruger penge på en dyr løsning, vil jeg høre, om der er nogle i dette forum, som har personlige erfaringer med andre programmer, som kan integreres i Outlook 2007. Programmet skal køre på computeren, dvs. ikke være webbaseret. Det skal simpelthen kun holde styr på, hvilke aktiviteter der har været i forbindelse med de enkelte kontakter i min kontaktliste, såsom e-mails, tilbud, fakturaer, møder, etc. På forhånd tak. Svend. |
Hej Svend
Hvis du kan klare dig med noget ekstremt simpelt, som kan søge i kontakterne og så vise hvilke e-mails, der har været mellem dig og dem, samt hvilke filer, der er udvekslet, kan jeg anbefale Xobni.
Xobni er på ingen måde et CRM - det har ikke mulighed for at f.eks. vise hvor langt en kunde er i det salgsforløb din virksomhed kører, eller hvor mange penge den pågældende kunde har lagt ordrer for.
Jeg synes du skal tage et kig på det - de ting du efterspørger vil jeg mene det kan håndtere, og så er det super enkelt at gå til.
Venlig Hilsen
Allan