Jeg ser Erhvervsbladet og Amino som de vigtigste kilder, der skal hjælpe iværksætterne og de mindre virksomheder (ca. 90% af samtlige virksomheder i Danmark) til at tage de rigtige beslutninger omkring overlevelse og vækst af deres virksomhed - hurtigt.
Der er osse STARTVÆKST, IVÆKST, og mange lokale erhvervsråd rundt omkring.
Jeg kan også nævne, at langt størstedelen af vores læsere har efterspurgt de ændringer, vi har lavet. Men igen... jeres opfattelse er en anden, og det må jeg forholde mig til.
Har I lavet polls/undersøgelser, som læserne kunne deltage i, før I lavede de drastiske ændringer?
Erhvervsbladet.dk:
Hvad savner I? Hvad synes I fungerer (om noget?!), hvad fungerer ikke? Hvor meget betyder det eksempelvis for jer, at vi har nedsat et ekspertpanel med bl.a. eksperter i jura, revision og finansiering, som alle abonnenter frit kan benytte? Og hvad med vores bestyrelse? Kunne I finde på at bruge den? Hvorfor/hvorfor ikke?
Hvis I ikke har stillet læserne de spørgsmål før nu, så er det lidt sent, efter min mening, da det meget vel ha´ kostet jer nogle kunder.
I ønskes al held og lykke med bladet, det ville være synd og skam at miste det.
Vi har naturligvis spurgt læsere og brugere, inden vi ændrer vores forretningsmodel så drastisk som vi gør, og vi har i høj grad lyttet. Det er langt størstedelen, der - stillet over for valget mellem ugemagasin og dagblad - hellere ville have ugemagasinet. Og vi har samtidig udviklet indhold både i magasinet og på nettet i tæt dialog med læsere og brugere. Alligevel er vi forberedt på, at der er nogen, der ikke bryder sig om ændringerne. Når jeg spørger i dette forum er det fordi det er interessant for mig at få konkrete input fra de af vores abonnenter, der er meget kritiske i forhold til ændringerne.
Jeg er åben over for alle de input, jeg kan få for at give iværksættere og små og mellemstore virksomheder et medie, der skaber så meget værdi som muligt for dem.